جمعی از بازنشستگان فرهنگی از نحوه ارائه خدمات بیمه تکمیلی ابراز نارضایتی کردند.
ایلنا: این بازنشستگان گفتند: بیمه تکمیلی، صورت حسابها را با تاخیر فراوان میپردازد و بازنشستهای که با جیب خالی هزینههای درمان را پرداخته باید مدتها منتظر واریز فاکتورها باشد.
به گفته این بازنشستگان، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری باید در این زمینه پاسخگو باشند و معلوم کنند که قصور از جانب چه کسی است؛ آیا صندوق مقصر است یا بیمه گذار تکمیلی.
این بازنشستگان ادامه دادند: هزینه بیمه تکمیلی هر ماه از حقوق بازنشستگان کسر میشود؛ میخواهیم بدانیم آیا صندوق این مبالغ را دیر به شرکت بیمه گذار میپردازند یا بیمه گذار در انجام تعهدات خود تخلف میکند؛ در هر صورت، نباید تاوان این تخلفات بر دوش بازنشسته بیفتد.
شما نظرتان را بنویسید
مهران
تاریخ : ۱۴ - بهمن - ۱۴۰۲
باید بگویم که همین وضع به مراتب بدتر برای بازنشستگان تامین اجتمایی حاکم است به گونه ای که بیمه تگمیلی یا بگوییم تحمیلی آتیه سازان بابت ویزیت و دارو و خدمات ابتدایی دیگر را تقبل نمیکند و بابت دیگر هزینه ها هم باکلی تاخیر ماهانه و کسر فرانشیز پول فاکتور را میدهد و وقتی تماس میگیریم. و اعتراض میکنیم گردن کانون بازنشتگان میندازد که آنها اینطوز قرارداد بشته تند خلاصه هیچ کسی پاسخ گو نیست بیچاره ما مردم مظلوم ایران