چاپ کد خبر: 109335
30 فروردین 1402

بازگشایی هتل پارک وی (هتل تلاش سابق) بعد از بروز رسانی امکانات آن

رزرو هتل

بازگشایی و افتتاح هتل پارک وی (هتل تلاش سابق) پس از بازسازی و نوسازی آن توسط شرکت سفرانه مشرق زمین به عنوان شرکت بهره‌بردار در سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است. هتل پارک وی تهران با قرارگیری در یکی از بهترین نقاط شهر از لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی آسان به اکثر نقاط پایتخت یک انتخاب بسیار عالی برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل در ابتدا با دو ستاره و امکانات و خدمات محدودتر در خدمت مسافران و میهمانان خود بود اما اکنون با ارتقا و به‌روز رسانی آن، به یک هتل سه ستاره تبدیل شده است.

رزرو هتل

تاریخچه هتل پارک وی تهران

این هتل تهران در سال ۱۳۷۵ با عنوان هتل تلاش در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش شروع به فعالیت کرد. با توجه به سال ساخت و شروع به کار این هتل، امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گرفت، بسیار محدود و قدیمی بودند. بازسازی این هتل یک بار در سال ۱۳۹۱ با تعویض شرایط و طراحی داخلی اتاق‌، خدمات هتلداری و دکوراسیون انجام گرفت و در نهایت در سال ۱۴۰۱ کل مجموعه اقامتی هتل پارک وی با تغییرات اساسی آماده بهربرداری شد. هم اکنون در سال ۱۴۰۲ مفتخریم اعلام کنیم که این هتل با سه ستاره با توجه به ارائه خدمات و امکانات در رده هتل های چهار ستاره برای اقامت قرار گرفته است.

اطلاعات کلی در مورد هتل پارک وی

هتل سه ستاره پارک وی با توجه به اینکه در خیابان ولیعصر و تقاطع پل پارک وی قرار دارد، از جمله هتل‌ها با دسترسی عالی محسوب می‌شود. این هتل با توجه به ارتقا خدمات و امکانات با ۳۰ باب اتاق و سوئیت آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران است. از مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به فاصله بسیار نزدیک آن تا نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مجموعه فرهنگی سعدآباد، پیست اسکی توچال، ارتفاعات شمیران و پارک زیبای ملت اشاره کرد.

رزرو هتل

 

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه این هتل در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش قرار دارد، علاوه بر خدمات و امکانات موجود در هتل از امکانات این مجموعه گسترده نیز برخوردار است. دسترسی به بزرگراه مدرس و چمران، خطوط بی آر تی و مکان‌های تفریحی این هتل را به گزینه بسیار عالی و مناسب در میان هتل‌های منطقه یک تبدیل کرده است.

این هتل با امکاناتی مانند: استخر، رستوران، کافی‌شاپ، انواع سالن‌های همایش، فضای سبز، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز، پارکینگ و دکوراسیون و طراحی داخلی فوق‌العاده جزء هتل‌های لوکس سه ستاره به شمار می‌آید.

رزرو هتل

رزرو هتل پارک وی

با توجه به افتتاح مجدد و بازسازی هتل پارک وی، هم‌اکنون در سال ۱۴۰۲ این هتل اقدام به رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های خود برای اقامت کرده است. رزرو هتل پارک وی تهران در سایت سفرانه  به همراه تخفیف‌های ویژه و قیمت بسیار مناسب از سال ۱۴۰۱ امکان پذیر شده است. لازم به ذکر است که با توجه به مقایسه قیمت این هتل با هتل‌های مشابه می‌توان گفت که اقامت در هتل پارک وی یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود. توجه داشته باشید که این هتل به‌صورت اختصاصی در اختیار سایت سفرانه مشرق زمین است که با رزرو هتل پارک وی از این درگاه می‌توانید از تخفیف‌های استثنایی و ویژه آن بهره‌مند شوید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار