بازی فکری|فقط ۷ درصد مردم می توانند در عرض ۳۰ ثانیه سوراخ های تی شرت را پیدا کنند

بازی فکری|فقط ۷ درصد مردم می توانند در عرض ۳۰ ثانیه سوراخ های تی شرت را پیدا کنند

پازل بازی فکری: در این پازل سعی کنید تعداد سوراخ های تی شرت را مشخص کنید. آیا می توانید این معما را در ۳۰ ثانیه حل کنید؟ اول فارس : این تی شرت چند سوراخ دارد؟ این معمای مغزی برای کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برند. بازی های […]

پازل بازی فکری: در این پازل سعی کنید تعداد سوراخ های تی شرت را مشخص کنید. آیا می توانید این معما را در ۳۰ ثانیه حل کنید؟

اول فارس : این تی شرت چند سوراخ دارد؟ این معمای مغزی برای کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برند. بازی های فکری یک معمای ساده یا یک پازل را جالب تر می کند، زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب آمده ایم که در آن باید تشخیص دهید که چند سوراخ در تی شرت در تصویر وجود دارد.

مشخص کنید که در عرض ۳۰ ثانیه چند سوراخ روی تی شرت وجود دارد

در تصویر بالا باید تشخیص دهید که چند سوراخ روی تی شرت وجود دارد. یک ذهن خلاق می تواند این معما را در عرض ۳۰ ثانیه حل کند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. به عنوان یک سر بالا، پاسخ این بازی فکری درست در زیر سوال داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

نکته: یقه و پایین تی شرت نیز سوراخ است.

در این پازل مغزی، باید آنالیز کنید که دو سوراخ در تی شرت وجود دارد. یعنی ۲ سوراخ در قسمت جلوی تی شرت و ۲ سوراخ در قسمت پشت تی شرت وجود دارد. دو سوراخ روی آستین های تی شرت وجود دارد. یک سوراخ در یقه تی شرت و سوراخ آخر در پایین تی شرت است.

بنابراین، پاسخ معما ۸ است. در مجموع ۸ سوراخ در تی شرت وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

خواص شگفت انگیز نوشیدن آب قبل از خوردن غذا

تست هوش : تنها ۵ درصد مردم می توانند عدد فرد را در ۱۵ ثانیه پیدا کنند

تست هوش: فقط ۱ درصد مردم می توانند حیوان سوم را در ۳۰ ثانیه تشخیص دهند

استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین بازی های فکری پاسخ هایی را بدست آورید. این معما پیچیده اما ساده بود زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز دارد. اما مطمئناً وقتی پاسخ را در چند ثانیه بفهمید، احساس خوبی دارد

نظرتان را بنویسید

مطالب مرتبط

با حل این ۶ معمای جالب هوش خود را محک بزنید

تست هوش: ۲۰ ثانیه وقت دارید حدس بزنید کدام فنجان زودتر پر می شود؟

تست هوش: اشتباه این تصویر کویری را در ۵ ثانیه پیدا کنید!

نظرات