استقبال گسترده مشتریان از خدمات نوین غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد. به گزارش اول فارس ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های گذشته با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری کوشیده فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود تسهیل کند. بانک در سال ۱۴۰۲ ضمن توسعه پیشخوان مجازی و […]

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد.

به گزارش اول فارس ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های گذشته با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری کوشیده فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود تسهیل کند.

بانک در سال ۱۴۰۲ ضمن توسعه پیشخوان مجازی و کیوبانک، نسبت به راه‌اندازی سامانه چک الکترونیک و سفته الکترونیک نیز اقدام و همچنین نئوبانک دوم خود را مبتنی بر بانکداری نسل Z راه‌اندازی کرد.

استقبال گسترده مشتریان از خدمات نوین غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

افتتاح ۶۷ درصد حساب‌ها و پرداخت ۵۷ درصد وام‌ها به‌صورت آنلاین، نشان‌دهنده استقبال گسترده مردم از خدمات غیرحضوری بانک است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ با توجه ویژه به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و نیازسنجی آن‌ها، تعداد دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی خود را ۶۲ درصد افزایش داد.

مجموع اقدامات صورت گرفته به قرار گرفتن نام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین ۵ بانک پرتراکنش کشور از منظر تراکنش‌های شاپرکی منجر شد.

مطالب مرتبط

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت عمومی را جلب کرده است

سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تعداد تراکنش‌های پرداخت به ۷.۵ درصد رسید

تسهیل در پرداخت وام به معرفی‌شدگان از سوی کمیته امداد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس

نظرات