چاپ       کد خبر: 126479
1 آذر 1402

باور نمی کنید قاتل راننده رانا در میدان پارسه شیراز کی بود !

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: مردی ۶۰ ساله که خواهرزاده خود را در میدان پارسه شیراز با سلاح گرم به قتل رسانده بود شناسایی و به زودی دستگیر و تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

اخبار حوادث شیراز|به گزارش اول فارس ،سرهنگ حمید افرامن روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: ظهر روز گذشته بیست و نهم آبانماه یک فقره تیراندازی منجر به قتل در میدان “پارسه” شیراز به پلیس گزارش و سریعا ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی ۳۸ ساله با سواری رانا در حال تردد بوده که شخصی با سواری ۲۰۶ به سمت وی تیراندازی و سریعا متواری می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با بیان اینکه فرد مضروب به دلیل شدت جراحات وارده به قتل می‌رسید، گفت: قاتل که دایی مقتول بوده شناسایی و به زودی دستگیر و تحویل مرجع قضایی خواهد شد.


مرد ۳۹ ساله کشتار مرغ را بدجور تیغ زد


برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ارش چهارشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

ولی تا آنجایی که مردم می‌گفتند قاتل افغانی بوده است. چرا همه چیز را ماست مالی میکنید؟ تنها راه دفاع مردم از اماکن مقدس مانند شاهچراغ و دفاع از جان و مال و ناموس مردم بر عهده خود مردم شیراز است چون قرار نیست کسی با این بی همه چیزها مقابله کند. و نه توانش را دارند و نه می‌خواهند.

آخرین اخبار