با انجام این تست معلوم می شود که به خیانت چطور واکنش نشان می‌دهید؟

تست شخصیت‌ شناسی تصویری واقعا می‌تواند زوایای پنهانی شخصیت ما را نشان دهد به شرط آنکه خوب طراحی شده باشد!

آیا تا به حال فکر کرده‌اید واکنشی که به خیانت نشان می‌دهید نشان از چه ویژگی شخصیتی درون شما دارد؟ این تست را انجام دهید تا بینش بهتری درمورد چگونگی واکنش خود و شخصیت خود به دست آورید.

روانشناسی شخصیت از تصویر

این تست بر این اساس این ایده است که چیزی که در نگاه اول به چشم شما خواهدخورد، جنبه خاصی از شخصیت شما را آشکار می‌کند. تصویر زیر را نگاه کنید و به ما بگوئید چه دیدید.

تست شخصیت شناسی

.

.

.

.

.
.

اگر ابتدا دختر را دیدید

افرادی که در نگاه اول دختر را دیدند، در مواجهه با خیانت ناامید می‌شوند. این افراد اغلب کاملا مستقل هستند و نمی‌خواهند به نظرات دیگران تکیه کنند و معمولا مصمم هستند. آنها ممکن است در ابتدا به دیگران اعتماد نداشته‌‌باشند، زیرا از گذشته آموخته‌اند که اعتماد بیش از حد می‌تواند منجر به ناامیدی شود. آنها از تجربیات خود برای ارزیابی موقعیت و تصمیم‌گیری استفاده می‌کنند.

اگر ابتدا درب را دیدید

افرادی که در نگاه اول درب را دیدند، در مواجهه با خیانت خشمگین می‌شوند و می‌خواهند به شدت مراقب احساساتشان باشند. ممکن است به دلیل احساس خیانت یا صدمه دیدن از تجربیات قبلی، اعتماد به دیگران برای آنها دشوار باشد. این افراد در نگاه اول و در ظاهر سرد هستند اما در واقع به خاطر ترس از آسیب دیدن دوباره، برای ابراز احساسات خود در تقلا باشند. این افراد شدیدا به برقراری عدالت و انصاف در روابط نیاز دارند.

اگر ابتدا کتاب‌ها را دیدید

افرادی که در نگاه اول درب را دیدند، در مواجهه با خیانت منعطف‌ رفتار می‌کنند. این افراد می‌دانند که اشتباهات اتفاق می‌افتد و بخشش آن اشتباهات مهم‌تر از تنبیه است. این افراد اغلب صبور و مراقب هستند، زیرا احساس اشتباه کردن را درک می‌کنند و به این خاطر حس همدلی زیادی دارند و مردم را در هنگام انتخاب اشتباه یا رفتار نامناسب درک می‌کنند.

اگر ابتدا برگه‌های کاغذ را دیدید

افرادی که در نگاه اول برگه‌های کاغذ را دیدند، در مواجهه با خیانت تندخو رفتار می‌کنند و اغلب وقتی احساس کنند مورد ظلم یا خیانت قرار گرفته‌اند به دنبال انتقام گرفتن به عنوان راهی برای بازگرداندن تعادل هستند.در برخی موارد، این رفتار می‌تواند هم برای فرد انتقام جو و هم برای اطرافیان وی مخرب باشد.

آیا انتخاب شما در این تست با ویژگی‌های شخصیتتان مطابقت داشت؟ به نظر شما می‌توان از این تست‌ها به عنوان مرجعی برای شناخت افراد استفاده کرد؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

مطالب مرتبط

استفاده از «کارآگاهان وفاداری» راه درستی برای حل مشکلات رابطه است؟

حکایت زن صوفی و مرد کفشدوز : چونک بد کردی بترس آمن مباش

ویژگی‌های شخصیتی پنهان خود را تنها با انتخاب یک مسیر آشکار کنید!

نظرات