چاپ      کد خبر: 111708
25 اردیبهشت 1402

ورزش مغزی|تلاش کنید ۲ کلمه پنهان پشت تصویر چرخان را ببینید

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

به گزارش اول فارس ، در این تست بصری، باید ۲ کلمه پنهان پشت تصویر چرخان را ببینید. فقط ۴۹ درصد می توانند این دو کلمه را در ۷ ثانیه تشخیص دهند.

توهم نوری برای آزمایش ضریب هوشی شما: توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند از یک شی یا یک نقاشی یا یک تصویر که ظاهر متفاوتی دارد و می تواند به طور متفاوتی درک شود. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. بسیاری از تصاویر توهم نوری می توانند جنبه های پنهان شخصیت ما و عمیق ترین خواسته های ما را بر اساس آنچه می بینیم آشکار کنند. اینها همچنین بخشی از زمینه روانکاوی هستند زیرا سطح هوش شما را روشن می کنند. یکی از این تصاویر زیبا را می توان در یک توهم نوری مشاهده کرد که در آن ۲ کلمه در پشت خطوط چرخشی پنهان شده است.

توهم نوری برای تست هوش: تنها ۴۹ درصد می توانند ۲ کلمه پنهان را در پشت تصویر چرخان تشخیص دهند.

توهم نوری فوق یک تست بصری است که با پنهان کردن چیزها از چشمان شما، ذهن شما را فریب می دهد. این توهم نوری ایجاد شده است تا مغز شما را عرق کند و بینایی شما را نیز آزمایش کند. در تصویر، دو کلمه در پشت تصویر چرخان پنهان شده است. آیا می توانید آن ۲ کلمه را ببینید؟ بنابراین، چالش در این توهم نوری دیدن ۲ کلمه پنهان در پشت خطوط چرخشی است.

پازل سازان این تصویر را برای ۸۰ نفر ساختند و کمتر از نیمی از آنها توانستند کلمات مخفی را تشخیص دهند. بنابراین، ادعا شده است که تنها ۴۹٪ از مردم می توانند ۲ کلمه پنهان را در ۷ ثانیه مشاهده کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوشی و بینایی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

آیا ۲ کلمه پنهان را در ۷ ثانیه تشخیص دادید؟
اگر پیدا کردن ۲ کلمه پنهان در تصویر برای شما دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! باید از نزدیک به نوارها و چرخش ها نگاه کنید. حالا اگر حل آن برایتان دشوار است، سعی کنید چشمک بزنید یا صفحه خود را بالا و پایین ببرید. اگر تصویر را به سمت بالا و پایین حرکت دهید و کمی تصویر را کج کنید، می توانید دو کلمه “FREE SPIN” را در پشت خطوط Swirling ببینید.

برای راحتی شما، دو کلمه را در تصویر زیر به اشتراک گذاشته ایم:

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا کلمات پنهان در این توهم نوری را تشخیص دادید؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار