چاپ کد خبر: 146730
28 خرداد 1403

با یک انتخاب زوایای پنهان شخصیت خود را کشف کنید

شخصیت هر انسان با دیگری متفاوت است و دارای زوایای پنهان ویژه خودش است.برای کشف این بخش های پنهان شخصیت روش های گوناگونی وجود دارد از جمله تست های شخصیتی تصویری که می توانند بسیار سرگرم کننده نیز باشند

در ادامه با اول فارس  همراه باشید تا با یک تست  جالب شخصیت خود را بهتر بشناسید.

از بین تصاویر زیر کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

با یک انتخاب زوایای پنهان شخصیت خود را کشف کنید

شماره ۱

حساس : شما ترجیح می‌دهید بیشتر زمان خود را در تنهایی و خلوت بگذرانید و به ندرت از آن خسته می‌شوید. روابط شما با دوستانتان بسیار محکم است و این موضوع برایتان آرامش درونی به همراه دارد. اگر کسی به شما خیانت کند‌، تقریبا غیر ممکن است که او را ببخشید.

شماره ۲

مستقل: سبک زندگی شما به شدت فردی است. شما از جمعیت پیروی نمی‌کنید و به دنبال این هستید که بر اساس عقاید و اعتقادات خود زندگی کنید، حتی اگر این به معنای شنا کردن بر خلاف جریان آب باشد. شما به یک زندگی آزاد و بدون وابستگی نیاز دارید که به شما امکان دهد مسیر خود را تعیین کنید. شما نسبتاً منحصر به فرد هستید، بنابراین خود را با دیگران مقایسه نکنید و به سبک خودتان زندگی کنید.

شماره ۳

پویا : شما حاضرید در ازای کارهای جالب و متنوع ریسک کنید. عادت‌ها شما را از کار می‌اندازند. گیر کردن پشت میز کار، روح و اشتیاقتان را برای زندگی از بین می‌برد. باید به شما فرصت داده شود تا ایده‌های خود را عملی کنید. شخصیت رنگین کمانی دارید و می توانید دیگران را حتی در غم انگیزترین روزها شاد کنید. اگر زمانی احساس می‌کنید که انرژی خود را از دست داده‌اید، به این دلیل است که در موقعیت نامناسب قرار دارید. از حس ششم خود پیروی کنید.

شماره ۴

جذاب : شما یک جذابیت اصیل طبیعی دارید، آنچه می‌خواهید همان چیزی است که به دست می‌آورید. مردم شما را تحسین می‌کنند، زیرا به ذهن خود آگاهید. شما از سطحی نگری خوشتان نمی‌آید و نسبت به گرایش‌ها شک دارید. چیزی که عامل توقف دیگران است شما را به حرکت در می‌آورد. بسیار با ارزش هستید.

شماره ۵

با اعتماد به نفس : شما مسئولیت زندگی خود را بر عهده می‌گیرید و کمتر به شانس و بیشتر به اعمال خود ایمان دارید. مشکلات را به روشی ساده و بدون پیچیدگی حل می‌کنید. شما در زندگی روزمره واقع بین هستید. در محل کار مسئولیت‌های زیادی یه شما داده می‌شود، زیرا همه می‌دانند قابل اعتماد هستید. شما یک رهبر و سازمان دهنده متولد شده‌اید. اگرچه در یک تیم به خوبی کار می‌کنید، اما در حالت ایده آل باید کسی باشید که دستور می‌دهد. بالاخره حق با شماست!

شماره ۶

صلح طلب : شما راحت و در عین حال محتاط هستید. ظرافتی بی نظیر در رفتار شما وجود دارد. بدون زحمت دوست پیدا می‌کنید، اما از حریم خصوصی و استقلال خود محافظت می‌کنید. گاهی دوست دارید از همه چیز دور شوید و تنها باشید تا به معنای زندگی فکر کنید.  شما با خود و دنیا در صلح هستید و از زندگی لذت می‌برید. یک هدف واقعی در زندگی دارید و زمانی که آن را پیدا کنید، عملکرد جادویی خود را در جهان به نمایش می‌گذارید.

شماره ۷

آزادی دوست : آزادی برای شما مهم است. هیچ چیز بدتر از زمانی نیست که احساس کنید محدود شده‌اید. ممکن است شغل یا مکان زندگی خود را اغلب جابه جا کنید، زیرا ماندن طولانی مدت در یک مکان شما را عصبی می‌کند. این امر می‌تواند در مورد روابطتان نیز صدق کند! مردم شما را دوست داشتنی سرگرم کننده می‌بینند چون سعی می‌کنید از زندگی به طور کامل لذت ببرید. شما در مورد هر چیز جدیدی بسیار کنجکاو هستید و با ایجا تغییر در زندگی خود رشد می‌کنید.

شماره ۸

معنوی : شما فردی بسیار حساس و معنوی هستید. شهود عالی‌ای دارید و به احساسات خود اعتماد دارید. شما باید رویاهای زیادی داشته باشید وگرنه احساس خوشبختی نخواهید کرد. دوست دارید خودتان را رشد دهید و با انجام این کار تغییری در جهان ایجاد کنید. حس درونی شما بسیار تکامل یافته است، به آن اعتماد کنید و با آن کار کنید.

شماره ۹

فرهیخته : شما برای چیزهایی ارزش قائل هستید که لزوماً نمی‌توان با پول خرید مثل: گفتگوی خوب، ایده های بدیع، موسیقی و هنر. شما ذهن منصفی دارید و می‌توانید هر دو طرف یک بحث را ببینید. به ندرت اجازه می‌دهید احساسات شما را تحت تاثیر قرار دهند، ترجیح می‌دهید موقعیت‌ها را به طور منطقی ارزیابی کنید. شما آرام، منطقی و در عین حال دلسوز و مهربان هستید.

منبع: ستاره

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار