ببینید|یک عتیقه ۷ متری در شیراز پیدا شد

این خودرو عتیقه جز میراث تاریخی میباشد و متعلق به همه مردم ایران هست و در بهترین شرایط نگهداری میشود

به گزارش اول فارس ، کادیلاک یک خودروساز آمریکایی با سابقه‌ای درخشان در تولید خودروهای لوکس و جذاب است. در این مطلب ۱۵ مورد از بهترین خودروهای تاریخ کادیلاک را معرفی می‌کنیم.

برند کادیلاک دارای تاریخچه‌ای طولانی و پر از نبوغ و شکوه و ابهت آمریکایی است. این شرکت توسط مردی با نام هنری لیلند شروع به کار کرد و به خودروسازی تبدیل شد که به خاطر نوآوری‌های تکنولوژیکی و تجمل شناخته می‌شد. سال‌های اول فعالیت کادیلاک صرف ساخت خودروهای سفارشی با مهندسی دقیق و تولید خودروهای دست‌ساز شد و بعدا این برند به جنرال موتورز پیوست و پرچمدار این گروه خودروسازی لقب گرفت.

سبک کادیلاک همیشه متمایز بوده و خودروهای آن به ویژه در دوران پس از جنگ، همیشه نسبت به سایر محصولات قابل تشخیص بوده‌اند. علاوه بر این خودروهای این برند برای سال‌های متمادی جزو بزرگترین وسایل نقلیه در جاده‌ها محسوب می‌شدند

در این گزارش از یک خودرو کادیلاک فلیت وود مدل ۱۹۷۶ که در گذشته متعلق به دربار پهلوی و در اختیار فرح پهلوی بوده است را می بینید.

مشخصات خودرو کادیلاک فلیت وود مدل ۱۹۷۶ شیراز

۳۰ هزارتا کارکرد و بدون رنگ و نقطه و حتی موج
موتور ۸۲۰۰ سی سی هشت سیلندر خورجینی
کابین عقب ضد گلوله
دارای وکیوم صندوق
دارای فن کوئل مجزا در صندوق برای سرمایش و گرمایش
طول خودرو هفت متر و ده سانت و عرض خودرو دو متر و ده سانت میباشد و خودرو لیموزین هستش
به بالاترین پیشنهاد فروخته میشود!
خودرو بسیار ارزنده و کلکسیونی میباشد
موتور گیربکس پلمپ کارخونه
دارای مدارک معتبر و اصالت سند و
دارای پلاک ایران میباشد.
این خودرو جز میراث تاریخی میباشد و متعلق به همه مردم ایران هست و در بهترین شرایط نگهداری میشود و فقط برای چند لحظه بیرون اورده شده است.

cadillac 6 620x348 1

کادیلاک‌های مدرن خودروهای کارآمدی هستند که مطابق با وضعیت بازار رقابتی و برای مقابله با رقبا طراحی و عرضه شده‌اند؛ اما همیشه این‌طور نبود. کادیلاک‌های اولیه بر این تمرکز داشتند که مجلل‌ترین خودروهای موجود برای خریدارانی باشند که می‌توانستند پول بیشتری برای ظرافت خرج کنند. پس از جنگ جهانی، بزرگراه‌های آمریکا رشد چشمگیری داشتند و خودروهای آمریکایی نیز از این رشد پیروی کردند. در اواسط دهه ۷۰ میلادی، بسیاری از وسایل نقلیه در جاده‌ها شبیه به کرجی‌های رودخانه‌ای چرخ‌دار بودند و کادیلاک در این زمینه یکی از بدترین‌ها بود.

در سال ۱۹۷۵ میلادی، کادیلاک فلیت وود سری ۷۵ دارای طول شگفت‌انگیزی بود. برخی رسانه‌ها طول رسمی این خودرو را ۲۳۳.۷ اینچ یا نزدیک به ۶ متر ذکر کرده‌اند. این خودروی غول‌پیکر به اندازه‌ای فضای صندوق عقب داشت که می‌توانست با ظرفیت حمل و نقل بسیاری از کامیون‌های کوچک رقابت کند. صندلی‌های خودرو بزرگ و فوق‌العاده راحت بودند و روکش‌های روی آن شبیه به داشتن بالش‌های کوچکی بود که از پشت سرنشینان در تمام مدت رانندگی محافظت می‌کردند.

فضای داخلی کادیلاک فلیت وود به سبک منحصربه‌فرد و لوکس آمریکایی طراحی شد. صندلی‌های روکش‌دار، مقداری چوب و چوب مصنوعی و نورهای اضافی روی درها و سقف به چشم می‌خورد. کادیلاک‌ها در آن دوره کروز کنترل، برف‌پاک‌کن‌های متناوب، تهویه مطبوع و موارد دیگر را ارائه می‌کردند و واقعا بزرگ و راحت بودند.

مطالب مرتبط

کشف اشیای عتیقه ۳۰۰۰ ساله در خرم‌آباد

مجسمه عتیقه ۲۰۰۰ ساله زن ایرانی کشف شد+عکس

افشای قتل مرد عتیقه فروش بازنشسته‌ در پی تماس زنی جوان

نظرات