چاپ کد خبر: 93913
13 شهریور 1401

ببینید می توانید قاتل پنهان در تصویر را در ۱۳ ثانیه پیدا کنید؟

کارشناسان می گویند، فقط افرادی با هوش بالا می توانند در این آزمون، چهره پنهان قاتل را در تصویر در ۱۳ ثانیه تشخیص دهند. شما چطور آیا فکر می کنید از هوش بالایی برخوردارید؟ پس این تست را انجام دهید.

تست هوشقاتلعکس
توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند.

این تصاویر یک سرگرمی عالی برای ذهن و بینایی شماست. زیرا آن ها ذهن و چشمان شما را به چالش می کشند. یکی از این تصاویر را می توان در تست امروز مشاهده کرد که در آن یک قاتل جایی در تصویر پنهان شده است.

آزمون ذهن چهره پنهان قاتل؛ توهم نوری برای تست هوش

آزمون چهره

تصویر بالا یک کارت پازل آمریکایی است که با عنوان «دشمن کجاست؟» طراحی شده. در این توهم نوری، دو نفر مسلح هستند. به تصویر نگاه کنید، در آن مردی دیده می شود که در حال آماده شدن برای شرکت در یک دوئل اسلحه است. در حالی که گروهی از تماشاگران به آن نگاه می کنند – اما دشمن او کجاست؟

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید مرد پنهان در تصویر را در ۱۳ ثانیه پیدا کنید؟

اگر بله، به شما تبریک می گویم. شما از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، پیشنهاد می کنیم با دقت به پس زمینه تصویر نگاه کنید. سعی کنید بیشتر نگاه خود را به درختان موجود در تصویر معطوف کنید.

مرد در واقع در سمت راست تصویر است که بین دو درخت قرار گرفته. او کاملا با پس زمینه ترکیب شده است.

چهره پنهان

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم.

نظرتان را در پایین همین صفحه برای ما بنویسید

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر یکشنبه , ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

من دو ثانیه پیداش کردم

آخرین اخبار