چاپ کد خبر: 4667
29 بهمن 1397

بخشودگی جرائم و کارمزد وام‌های کشاورزی

به گزارش اول فارس به نقل  از روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز،  با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش توان مالی کشاورزان مقرر گردید سود، کارمزد و جریمه‌های تمامی تسهیلاتی که سررسید آنها از مهر ۹۶ تا پایان اسفند ۹۷ است، بخشیده شده و اصل وام نیز به مدت سه سال تمدید شود.
مسئول واحد تسهیلات شهرستان نی ریز با اعلام این خبر گفت: کارگروه بند خ ماده ۳۳ متشکل از فرماندار شهرستان رئیس کارگروه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان دبیر کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل شهرستان به عنوان عضو کارگروه تشکیل گردید که  تاکنون ۱۰۱۷ نفر به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شده‌اند و از این تعداد ۶۱۹ پرونده با اعتباری مشتمل بر ۱۶ هزار و ۱۱۶ میلیون ریال، تعیین تکلیف شده است.
سید ابراهیم فقیهی همچنین گفت: به دلیل پایین بودن اعتبار تخصیصی، متقاضیان بر اساس اصل تسهیلات، رتبه‌بندی شده و در بازه‌های زمانی مربوطه به بانک معرفی می‌شوند.
فقیهی در پایان تصریح کرد: به دلیل فرصت کم باقیمانده تا پایان سال جاری، می‌بایست اطلاع‌رسانی در این خصوص به نحو مطلوب صورت پذیرد و با  تعامل و همکاری بیشتر اعضای کارگروه شهرستانی و استانی، امر امهال تسهیلات با سرعت بیشتری انجام گیرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار