چاپ کد خبر: 74202
18 بهمن 1400

بررسی استایل ۸ بازیگر زن ایرانی در جشنواره فیلم فجر+ نظر دهید

 جشنواره فجر امسال چندان سر و صدای بر پا نکرد. هنرپیشه ها آسه آمدند و آهسته رفتند.

چی بپوشم: چند روزی از شروع جشنواره فیلم فجر می‌گذرد. جشنواره سر و صدای آنچنانی به پا نکرد. همه آسه آمدند و آسته رفتند. در اینجا قصد داریم تا به بررسی استایل بازیگران در این چند روز جشنواره فیلم فجر بپردازیم با ما همراه باشید.

مریلا زارعی شیک با ماسک مجلسی

مریلا زارعی 1

مریلا زارعی تیپ مشکی زده بود و برای همین لاغر و بلندتر به نظر می‌رسید. لباس ساده بود اما بالا تنه مانتو با آستین‌های کلوش ظاهر او را از حالت یکنواختی در آورده بود. خصوصا که جنس لباس به نوعی پشمی براق بود. شلوار هم گشاد بود و از جنس پالتو انتخاب شده بود. روسری حاشیه پهن نارنجی رنگی داشت که در زمینه مشکی لباس‌های مریلا خیلی به چشم می‌آمد و به هر حال انعکاس و شادابی آن به صورت مریلا بر می‌گشت. شاید با دقت به سبک لباس پوشیدن این روزهای بازیگر‌ها به این نکته هم برسد که چقدر بلوز و پلیوری که برای زیر لباس اصلی انتخاب می‌کنیم مهم است و حتی اگر کمی از آن پیدا باشد می‌تواند بسیار روی تصویر ما تاثیر بگذارد.

مریلا زارعی1 1

مثلا مریلا یک بلوز با تور مشکی و دکمه‌های گرد و برجسته پوشیده بود که آستین‌های بلند توری‌اش از زیر لباس بیرون آمده بود و جلوه خاصی به تیپ او داده بود. ماسک خانم بازیگر هم حسابی به چشم می‌آمد. ماسکی سه بعدی و سیاه و سفید که ترکیبی از دو طرح داشت. لایه رویی طرح زیگزاگ داشت و لایه زیری مانند نقش‌های اسلیمی بود. این را هم اضافه کنیم که گویا ماسک زدن باعث شده بود مریلا به نسبت باقی موارد آرایش با دقت‌تر و پر کنتراست‌تری از همیشه داشته باشد که چشم های‌اش را کشیده‌تر نشان می‌داد. کیف کوچک مستطیلی با بند نقره‌ای که با ساعت بند نقره‌ای او هماهنگ شده بود. مریلا هم برای بازی در فیلم «هناس» به برج میلاد آمده بود.


یکتا با پانچو و بلوز آستین توری

یکتا ناصر 2

یکتا ناصر پانچوی سبز ماشی پوشیده بود با چکمه بلندی با همین رنگ. جنس پانچو هم میکرو است که حسابی مد شده‌اند و در همه سنی طرفدار دارند. لباس‌هایی با این جنس پارچه مخصوص زمانی است که می‌خواهید هم پارچه مانتویی داشته باشد و هم پالتویی. باز بودن پانچو و کوتاه بودنش هم چیزی بود که مدام روی سن فتوکال حواس این بازیگر را پرت می‌کرد و به زحمت‌اش می‌انداخت. روسری ساتن مشک کوچکی هم پوشیده بود که با بلوزش ست شده بود. اما چیزی که خیلی به چشم می‌خورد؛ آستین‌های توری بلوزی بود که یکتا پوشیده بود و برای این فصل نه انتخاب مناسبی بود و نه با لباس‌های دیگرش هماهنگی داشت. یکتا برای نمایش فیلم «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا به جشنواره آمده بود.


سوگل خلیق و کیفی که با لبه جوراب ست بود

سوگل خلیق

سوگل خلیق را اگر عکس های‌اش را جست و جو کنید می‌بینید که همیشه لباس‌های اسپرت و راحت می‌پوشد. فصل هم تاثیری در این نوع پوشش او ندارد. سوگل برای جشنواره امسال هم تدارک خاصی ندیده بود. یعنی هیچی. او یک پانچوی مشکی که به نظر جنس‌اش میکرو بود؛ پوشیده بود. با شالی طوسی رنگ. پانچوی او البته مثل یکتا ناصر فیت بدن و جلو باز نبود و برای همین اجازه می‌داد تا سوگل بدون هیچ نگرانی جلوی دوربین‌ها بیایستد. شاید به نظرتان شوخی بیاید اما رنگ کیف سوگل که زرشکی بود و مثل باقی بازیگرها از مدل کیف‌های کوچک بود با جوراب او ست شده بود. کفش او یک کفش ساده و به رنگ کالباسی بود.


میترا حجار با تیره‌ترین آبی و اکسسوری نقره‌ای

میترا حجار با تیره‌ترین آبی و اکسسوری نقره‌ای

میترا حجار هم با ظاهری شیک و تحسین‌برانگیز برای نمایش فیلم «بی‌مادر» روی فرش قرمز آمد. او برای رنگ اصلی لباس های‌اش به دنبال طیف‌های آبی تیره رفته بود. این نوع آبی در دنیای مد، عمیق و کلاسیک و البته بیانگر حالتی معنوی است. همچنین آبی تیره با رنگ‌های دیگر کنتراست خاصی پیدا نمی‌کند و تقریبا بی‌هیچ مشکلی با آن‌ها ست می‌شود. این رنگ لباس میترا، در خارج از کشور به رنگ لباس نیروی دریایی سلطنتی شهرت دارد و تیره‌ترین رنگ از انواع آبی تیره به حساب می‌آید.

حجار خودش و یا کسی که طراحی لباس او را برای این مراسم انجام داده، خوب می‌دانسته که هر گونه لباسی با این رنگ، کت یا پیراهن باشد و یا مثل اینجا پانچو، حسابی شیک و مد روز شمرده می‌شود. البته نقش اکسسوری و لوازم زینتی نقره‌ای رنگ هم حسابی با این رنگ جور در آمده بود و خودش هم روی این زمینه آبی، درخشش بیشتری پیدا کرده بود.

اگر طرفدار این رنگ شدید باید برایتان بگوییم؛ رنگ آبی تیره همراه با همه رنگ‌ها خوب به نظر می‌رسد اما بیشتر از همه با سفید؛ چون این رنگ در محیط‌های کاری زیاد دیده می‌شود ولی سفید، به آن طراوات و ظرافت اضافه می‌کند. رنگ طوس شال هم مورد دیگری از هوشمندی این پوشش در عین حال ساده و جذاب بود؛ چون در لباس‌های زمستانی اگر روسری یا شال به رنگ طوسی انتخاب شود و در کنار این آبی قرار بگیرد؛ حسابی می‌درخشد.


نیکی کریمی، ساده‌ی زرشکی

نیکی کریمی، ساده‌ی زرشکی

نیکی کریمی ستاره دهه ۶۰ و ۷۰ سینما، برای فیلم «دسته دختران» با ظاهری راحت، زیبا و البته ساده به جشنواره آمد. او مانتوی بافته‌ی بلند زرشکی رنگی پوشیده بود و زیر آن بلوز و شلوار مشکی پوشیده بود. بوت و کیف و روسری مشکی هم داشت. نیکی آرایش بسیار ملایمی بر صورتش بود و مثل همیشه می‌خواست تاکید زیادی روی سادگی داشته باشد یا حداقل همان چیزی بود که همه این سال‌ها بود. شاید هم البته توی ذهن‌اش بوده که با موضوع فیلم -مقاومت زنان در اولین روزهای جنگ- هماهنگی داشته باشد. به هرحال نیکی، تیپ نزده بود. او برخلاف این روزها که روسری کوچک هم مد شده، روسری بزرگ مشکی به سر داشت.


نوید و فرشته حسینی با رنگ مشکی عشق

نوید و فرشته حسینی با رنگ مشکی عشق

خیلی‌ها منتظر بودند تا نوید و فرشته با لباس هماهنگ عجیب و غریبی دوباره جنجال ساز شوند؛ اما انگار ازدواج آن‌ها را از این صرافت و ساختن این دست خبرها انداخته است. البته هر دو آن‌ها در مراسم فوتوکال فیلم «دسته دختران» پالتوهای مشکی بلند و نسبتا شبیه به تن داشتند. روی پلیور فرشته طرح‌هایی با رنگ سبز بود اما در لباس نوید نشانی از رنگ و طرح نبود. فرشته شلوار پارچه‌ای با کمربندی باریک داشت. نوید هم پالتویی گشاد با یقه بزرگ انگلیسی پوشیده بود. البته که کنار هم قرار گرفتن آن‌ها و دست در دست بودن و در گوشی حرف زدن‌شان حسابی فیلم و کلیپ برایشان ساخت.


پردیس پورعابدینی کلاسیک اما خلاق

پردیس پورعابدینی کلاسیک اما خلاق

پردیس پورعابدینی با ظاهری زنانه، ظریف و شیک در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر برای نمایش فیلم «بی‌مادر» ساخته سیدمرتضی فاطمی به برج میلاد آمد. چیزی که در نگاه اول در پوشش او به نظر می‌رسید این بود که پردیس برای پالتوی قهوه‌ای خودش سراغ اولین گزینه تکراری، یعنی شلوار جین نرفته بود و شلوار گشاد پارچه‌ای پوشیده بود که تیپ کاملا زنانه و شیکی به او داده بود. کفش نوک تیز پاشنه بلند هم با این شلوار ست کرده بود که یکی از مناسب‌ترین کفش‌ها برای این مدل شلوار است. این را هم بگوییم که این شلوار و کفش به ترند بهار و تابستان نزدیک‌تر است تا زمستان اما هوای پاییزی و رسمی بودن مراسم اجازه داده بود این بازیگر تیپ همیشگی‌اش را داشته باشد.

انتخاب لباس تمام کرم برای زیر پالتوی قهوه‌ای یکی از اصول هماهنگ کردن‌های رنگ لباس در دنیای فشن است که ظاهری زمستانه و گرم و راحت بوجود می‌آورد. از طرفی تونالیته مختلف قهوه‌ای هم می‌تواند مناسب باشد به خاطر اینکه یک نوع پویایی مینیمالیستی ایجاد می‌کند که دقیق نمی‌شود گفت زنانه است و یا دخترانه، چون به هر دو گروه می‌آید. اما پردیس خیلی هم طبق این شیوه عمل نکرده بود. او صورتی خیلی کم‌رنگ را برای کفش، شلوار و پیراهن یقه اسکی‌اش انتخاب کرده بود که همان زیبایی و روشنی رنگ کرم را دارد و از طرفی حال و هوای کلاسیک‌تری به ظاهر افراد می‌دهد. پیراهن یقه اسکی بافت دار او هم این حالت کلاسیک را پررنگ‌تر کرده بود.


لاله مرزبان

لاله مرزبان

او در چند ماه اخیر ثابت کرده که می‌تواند استایل‌هایی داشته باشد که کسی تاکنون نداشته است. لاله مرزبان پیش از این نیز برای حضور در اکران مردمی فیلم دیگرش، بی‌همه‌چیز، روسری وینتیج را انتخاب کرده بود. اما این بار به تنها یک روسری وینتیج اکتفا نکرده بود و با ظاهری تماما وینتیج دیده شد. شلوار دمپای او، قدش را کشیده‌تر و او را جذاب‌تر نشان میداد.

فال روز شما هم نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آیسان جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

آدم نباید به اندازه ی نیکی کریمی ساده باشد.
لاله مرزبان نتوانسته ترکیب رنگ قشنگی از خود نشان دهد .
تیپ مریلا زارعی خاصه .
یکتا ناصر هم تیپ خوبی داره .
سوگل خلیق هم خوبه اما با جوراب ست شود زیاد خوب نیست .
میترا حجار لباسش زیباست اما به نظرم مناسب اینجا نیست .

ناشناس جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

آدم نباید به اندازه ی نیکی کریمی ساده باشد.
لاله مرزبان نتوانسته ترکیب رنگ قشنگی از خود نشان دهد .
تیپ مریلا زارعی خاصه .
یکتا ناصر هم تیپ خوبی داره .
سوگل خلیق هم خوبه اما با جوراب ست شود زیاد خوب نیست .
میترا حجار لباسش زیباست اما به نظرم مناسب اینجا نیست .

مریم چهارشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۸

بنظرم تیپ مربلاجون ازهمه بهتربود

ناشناس چهارشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۳

برن …این سلبریتی های از خود راضی

محمد سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

سبک پوشش آدم مغرور و بازیگر بدی مانند یکتا ناصر ربطی به ما نداره

آخرین اخبار