بنیاد زاگرس نشینان امیدآفرین استان فارس ثبت شد

نماینده تام الاختیار بنیاد زاگرس نشینان امیدآفرین استان فارس اعلام کرد: این بنیاد که متعلق به همه اقوام و عشایر زاگرس‌نشین استان فارس است با هدف برنامه‌ریزی‌های اصولی برای توسعه کشور و استان پهناور فارس ثبت رسمی شده و از همه عوت کرده که به این جمع بپیوندند. 

بنیاد زاگرس نشینان امیدآفرین استان فارس ثبت شد

به گزارش اول فارس، میثم فرهادی افزود: سالهاست که اقوام و عشایر استان فارس با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار ملی و استانی در زمینه توسعه کشور گام‌های مؤثر برداشته اند و فرزندان این خطه نقش ارزنده‌ای در جایگاه‌های کلان مدیریتی کشور ایفا کرده‌اند.

نماینده تام‌الاختیار بنیاد زاگرس نشینان امیدآفرین استان فارس ادامه داد: نخبگان زاگرس نشین استان فارس ضمن داشتن استراتژی‌های مطلوب مدیریتی در ادوار گذشته، کمبود یک مجمع مشورتی را احساس کردند که این مهم در این ایام با تدبیر همه افراد شاخص قومیت‌ها، ایلات و عشایر استان منجر به شکل‌گیری بنیاد زاگرس نشینان امید آفرین استان شد.

فرهادی بیان کرد: هیأت موسس بنیاد زاگرس نشینان در موضوع انتخاب وزیران پیشنهادی و استانداران ضمن بررسی دقیق شاخص‌های اعلامی، لیستی را منتشر کرد که این لیست در سطح کلان مورد تأیید و تأکید مقامات دولتی قرار گرفت و سر لیست این تشکل به عنوان اولین استاندار دولت چهاردهم در کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.

او ضمن دعوت از تمام افراد متنفذ، صاحب نظر، نخبه، جوانان، دانشجویان و بانوان، بر حرکت‌های قانونی و در چارچوب قوانین کشور و اساسنامه مصوب تشکل تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی دقیق تصمیم‌گیری‌ها و شفافیت کامل با مردم در هر حرکت و اقدامی در دستورکار هیات مؤسس بوده و در چند روز آینده در خبرگزاری‌های رسمی آدرس وب سایت، کانال‌ها و سایر درگاه‌های متعلق به این تشکل به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.

استان فارس یکی از استان‌های زاگرس‌نشین محسوب می‌شود که کوه های زاگرس، بخش اعظم آن را در برگرفته است؛ بخشی از استان فارس در زاگرس چین خورده و بخش دیگری از آن در زاگرس مرتفع قرار دارد.

مطالب مرتبط

بازگشت مدیر معزول به پست سابق خود در استان فارس: تکذیب شد

۱۱ تالاب استان فارس خشک هستند/فقط چهار تالاب کمی آب دارند

وضعیت بارش امسال در استان فارس زیرنرمال است/آخرین پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

نظرات