چاپ      کد خبر: 122461
8 مهر 1402

بهترین روز افتتاح اتوبان اصفهان شیراز کدام است : ۱۱یا ۲۰ مهر ؟

در حالی که شیرازی ها و سایر اهالی استان فارس مشتاقانه در انتظار افتتاح اتوبان اصفهان شیراز توسط رئیس جمهور بودند،این احتمال وجود دارد که رئیسی و اعضای کابینه روز سه شنبه ۱۱ مهر که روز تولد امام صادق است به شیراز سفر کنند و افتتاح این اتوبان در این روز انجام شود. تجربه نشان داده است مسئولان جمهوری اسلامی ترجیح می دهند پروژه های بزرگ عمرانی در ایام  و مناسبت های ویژه افتتاح شود و اتفاقا این روریکرد، امری پسندیده است.

بهترین روز افتتاح اتوبان اصفهان شیراز کدام است

تین نیوز: در حالی که شیرازی ها و سایر اهالی استان فارس مشتاقانه در انتظار افتتاح اتوبان اصفهان شیراز توسط رئیس جمهور بودند، رئیسی جمعه آخر هفته گذشته به جای استان فارس روانه اصفهان شد!

 برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور برای رسانه ها از قبل به صورت دقیق مشخص نیست اما بسیاری از مردم و اهالی رسانه انتظار داشتند رئیسی اولین هفته مهرماه روانه استان فارس شود.

با این وجود افتتاح اتوبان اصفهان شیراز این هفته هم رخ نداد و رئیسی جمعه ۷ مهرماه را در اصفهان گذراند. سفر رئیس جمهوری به نصف جهان یک روزه بود و اهمیت سفرهای استانی رئیسی و هیات دولت را به استان ها نداشت اما  برنامه ریزی سفر رئیسی به اصفهان قبل از سفر به استان فارس و شیراز چندان صورت خوشی نداشت یا دست کم برنامه ریزانی که این سفر را تدارک دیدند، سلیقه به خرج ندادند!

به هر شکل افتتاح اتوبان اصفهان شیراز در هفته اول مهرماه انجام نشد و با توجه به این که سفرهای استانی رئیس جمهور معمولا روزهای پایانی هفته انجام می شود باید منتظر باشیم تا برنامه آخر هفته جاری رئیسی و هیات دولت اعلام شود.

این احتمال وجود دارد که رئیسی و اعضای کابینه روز سه شنبه ۱۱ مهر که روز تولد امام صادق است به شیراز سفر کنند و افتتاح این اتوبان در این روز انجام شود. تجربه نشان داده است مسئولان جمهوری اسلامی ترجیح می دهند پروژه های بزرگ عمرانی در ایام  و مناسبت های ویژه افتتاح شود و اتفاقا این روریکرد، امری پسندیده است.

۱۱ و ۲۰ مهر بهترین روزها برای افتتاح اتوبان اصفهان شیراز 

اگر مراحل آماده سازی افتتاح اتوبان اصفهان شیراز هنوز تکمیل نشده باشد و افتتاح این آزادراه به ۱۱ مهرماه نرسد، بهترین روز برای انجام افتتاح ۲۰ مهر است. ۲۰ مهرماه روز بزرگداشت حافظ است و این روز برای شیرازی ها و اهالی استان فارس اهمیت خاصی دارد. علاوه براین حافظ جزو شخصیت های ملی تمام هم‌میهنان ما به شمار می رود و افتتاح این آزادراه در روز بزرگداشت حافظ نیز پسندیده و مطلوب خواهد بود.

بر اساس آخرین گزارش های اتوبان ۲۱۲ کیلومتری که مسافران فراوانی در انتظار گشایش آن لحظه شماری می کنند به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی است تا وعده دولت برای افتتاح آن بیش از این دچار تاخیر نشود.

شایان ذکر است؛ پیش از این قرار بود آزادراه اصفهان به شیراز در هفته پایانی شهریورماه مورد بهره برداری قرار گیرد اما این افتتاح بدون ذکر دلایل به تاخیر افتاد.

حضور دیمی میلیون ها افغانی برای ایران خطرناک نیست؟

علائم ناگهانی حمله قلبی که شناخت آن جانتان را نجات می‌دهد

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسین یکشنبه , ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۲۶

عامو هنوز کو تا افتتاح نه ورودی و خروجی مشخص هست نه پمپ بنزین نه استقرار پلیس راه
فقط میخان افتتاح کن قتلگاه میخان راه بیندازن

آخرین اخبار