چاپ کد خبر: 104800
1 اسفند 1401

بهترین ریمل ‌های موجود در بازار فعلی لوازم آرایشی

بهترین ریمل

یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش چهره، میکاپ چشم‌ها با استفاده از ترفندها و ابزارهای آرایشی باکیفیت و کارآمد است. در میان ابزارها و لوازمی که برای آرایش چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، ریمل جایگاه ویژه‌ای دارد. زیبایی و حالت مژه‌ها تاثیر بسیار زیادی در جذاب‌تر شدن چهره افراد دارد و استفاده از ریمل مناسب و باکیفیت، در افزایش گیرایی و زیبایی مژه‌ها موثر است. در ادامه بهترین و باکیفیت‌ترین ریمل‌های موجود در بازار را معرفی کرده و شما را با ویژگی‌های هر یک از این محصولات آشنا خواهیم کرد.

بهترین ریمل‌های بازار کدامند؟

اگر قصد خرید بهترین ریمل‌های موجود در بازار را دارید، گزینه‌های زیر انتخاب‌های مناسبی برای شما خواهند بود:

ریمل اسنس سری False Lashes مدل Extreme Volume and Curl

ریمل‌های اسنس، با تنوع و کیفیت بالا از بهترین ریمل‌های حال حاضر بازار هستند. سری False Lashes مدل Extreme Volume and Curl ریمل اسنس، مژه‌های شما را بدون ایجاد چسبندگی، بلند و فر کرده و تیرگی و درخشندگی خاصی را در پلک‌ها ایجاد می‌کند. اپلیکاتور منحنی شکل این ریمل، به‌خوبی روی تارهای مژه قرار گرفته و آن‌ها را به بهترین شکل پوشش می‌دهد.

بعد از استفاده از این ریمل، تاثیر استفاده از فرمژه را روی مژه‌های خود احساس خواهید کرد و از افزایش حجم مژه‌ها و ایجاد حالت جذاب در آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید. برای خرید ریمل اسنس اصل در موتنرو لازم است به وب سایت موتن‌رو مراجعه کرده و مدل ریمل مورد نظر خود را در قسمت تعیین شده از سایت، جستجو کنید.

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

این ریمل بهترین گزینه برای پرپشت و بلند کردن مژه‌های کم‌حجم و کوتاه است. وجود خرده مژه در ساختار ریمل این لی، به افزایش حجم مژه‌ها کمک کرده و در عین حال از ایجاد چسبندگی در آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. با استفاده از این ریمل، می‌توانید مژه‌هایتان را به‌طور کامل کاور کرده و از بابت عدم ریزش و پخش شدن مواد ریمل در اطراف چشم‌ها اطمینان حاصل کنید. این ریمل بدون سنگین کردن مژه‌ها و ایجاد التهاب و حساسیت در پلک‌‌ها، برای درشت و کشیده نشان دادن چشم‌هایتان به شما کمک می‌کند.

ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour Max Definition

این ریمل، ساخت برند فرانسوی بورژوآ است و جزو باکیفیت‌ترین ریمل‌های بازار محسوب می‌شود که با ماندگاری بالای ۱۶ ساعت و پوشش‌دهی مناسب مژه‌ها، به داشتن آرایشی طبیعی و زیبا کمک می‌کند. با استفاده از براش ژله‌ای ریمل حجم‌دهنده بورژوا مدل Volume Glamour Max Definition می‌توانید تارهای مژه‌ها را به تفکیک از یکدیگر حالت داده و تیره کنید.

تاثیر این ریمل در آرایش مژه‌ها، بی‌شباهت به استفاده از مژه مصنوعی نیست و می‌تواند به‌راحتی مژه‌های شما را خوش ‌حالت، حجیم، بلند و مشکی کند. این محصول در کنار ویژگی‌های ذکر شده، دارای ساختاری متشکل از مواد ارگانیک است و هیچ‌گونه حساسیت، خارش یا التهابی را در چشم‌ها ایجاد نمی‌کند؛ به همین دلیل می‌تواند بهترین گزینه برای خانم‌هایی با چشم‌های حساس باشد. با خرید ریمل بورژوا می‌توانید از وجود محصولی باکیفیت و مناسب، در کیف لوازم آرایش خود اطمینان حاصل کنید.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

مدل Wonder Volume ریمل کالیستا از کیفیت و کارایی بالا، برای پرپشت و حجیم کردن مژه‌ها برخوردار است و علاوه‌بر آن، حالتی طبیعی و ظاهری جذاب در آرایش چشم‌ها به‌وجود می‌آورد. این ریمل در حالی که ماندگاری و دوام بالایی بر روی مژه‌ها دارد، به‌آسانی از روی پلک‌ها پاک شده و در اطراف چشم‌ها ریزش نمی‌کند.

رنگدانه‌های قوی و غلیظ موجود در بافت ریمل حجم دهنده کالیستا، به سیاه و تیره شدن مژه‌ها کمک می‌کنند و به مژه‌های کمرنگ و بور جلوه می‌دهند. همچنین فرچه مویی این ریمل به افزایش دقت و ظرافت آرایش مژه‌ها کمک کرده و باعث عدم چسبندگی تارهای مژه به یکدیگر می‌شود.

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

این ریمل از بهترین نمونه‌ ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده مژه در بازار است. بافت سبک، نرم و غلیظ آن باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه‌ها نشده و هیچ‌گونه حساسیت و التهابی در چشم‌ها و پلک‌ها ایجاد نمی‌کند‌. این ریمل ضد آب، حاوی رنگدانه‌های کربنی سیاه می‌باشد و به برس فیبری با شانه‌‌ها و دندانه‌های کوتاه و بلند مجهز شده است. بافت کرمی و نرم ریمل مدل Big Bold Extreme ایزادورا به‌سرعت بر روی مژه‌ها خشک شده و ماندگاری بالایی دارد.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

این ریمل فرانسوی به بهترین شکل، مژه‌ها را پرپشت کرده و با ماندگاری ۲۴ ساعته بر روی تارهای مژه، حالتی جذاب و طبیعی به آن‌ها می‌دهد. ریمل مدل Mega Volume Collagene 24H برند لورآل حاوی کلاژن، برای تقویت مژ‌ه‌ها است و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مژه‌های شما را بلند و تیره کند. با استفاده از این محصول دیگر نگران ریزش مواد ریمل در زیر چشم‌ها و پخش شدن این مواد در اطراف چشم نخواهید بود.

ریمل بلند کننده

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Max Lash

این ریمل با قابلیت حجم‌دهی عالی و بدون چسباندن تارهای مژه به یکدیگر یا سنگین کردن آن‌ها، به داشتن آرایشی طبیعی و زیبا در چشم‌‌ها کمک‌ می‌کند. برس طراحی شده برای ریمل دوسه حالتی مخروطی شکل دارد و از الیاف حجم دهنده برای پرپشت نشان دادن مژه‌ها تشکیل شده است. تنها با یک بار استفاده از ریمل ساخت برند آلمانی دوسه، می‌توانید کیفیت و مرغوبیت این محصول برای ایجاد حجم و رنگ مناسب در مژه‌های خود را مشاهده کنید.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

ریمل مدل Lash Duplicator توسط برند ایرانی شون در بازار عرضه شده؛ همچنین جزو بهترین و محبوب‌ترین ریمل‌های حال حاضر بازار خرید و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. این ریمل می‌تواند با ایجاد حجم و طول مناسب در تارهای مژ‌ه، به طبیعی و جذاب جلوه کردن مژه‌ها کمک کند و چشم‌های شما را درشت و کشیده نشان دهد.

وجود روغن بادام در ترکیبات این ریمل به نرم و خوش‌حالت شدن تارهای مژه‌ها کمک می‌کند. اگر به خرید ریملی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تمایل دارید، ریمل شون مدل Lash Duplicator گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

نتیجه گیری

تنوع مدل و برندهای تولید کننده انواع ریمل در بازار، ممکن است انتخاب و خرید این محصولات را برای خریداران دشوار کند. از آنجایی که به‌طور معمول در هنگام خرید ریمل امکان تست و امتحان کردن محصولات مورد نظر وجود ندارد، در این مطلب شما را با تعدادی از بهترین و باکیفیت‌‌‌ترین ریمل‌های موجود در بازار آشنا کردیم. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌های هر یک از محصولات معرفی شده به انتخاب نمونه مورد نظر خود بپردازید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار