بالاخره شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در مورد نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده هایش اطلاع رسانی کرد.نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ موضوعی است که هم برای کاربران راننده و هم مسافران جالب است و نسبت به آن کنجکاو هستند.
به گزارش اول فارس ، اسنپ با انتشار یادداشتی با عنوان ” صفر تا صد نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ ” در خصوص نحوه حساب و کتاب کمیسیون دریافتی از رانندگان اطلاع رسانی کرد ، این در حالی است که برخی رانندگان معتقدند میزان کمیسیون در شرایط عدم تخصیص اعتبار بنزین که از یکسال است متوقف شده باید کمتر شود تا رانندگان منفعت بیشتری دریافت کنند. آنچه در زیر میخوانید نظر اعلام شده اسنپ در باره نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده هاست که رسما اعلام شده و عینا برای آگاهی رانندگان و مسافرین درج میگردد.
نحوه محاسبه کمسیون اسنپ یکی از دغدغه های همیشگی کاربران راننده و حتی مسافران است. در این مطلب تلاش کردهایم به این سؤال همیشگی که اسنپ چند درصد کمیسیون میگیرد پاسخی شفاف و کامل دهیم.
اگر برای شما هم این سؤال پیشآمده که کمیسیون و کرایه اسنپ چگونه محاسبه میشود در این مطلب همراه ما باشید و با صفر تا صد نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ کاملاً آشنا شوید.
درصد کمیسیون اسنپ در تهران و شهرستانها
درصد کمیسیون اسنپ در استانهای تهران، البرز، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم و آذربایجان شرقی ۱۵٪ است.
کاربران راننده در سایر استانها ۲۰٪ از هزینه هر سفر را بهعنوان کمیسیون پرداخت میکنند.
درصد کمیسیون اسنپ، باتوجهبه استان محل فعالیت، بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است.
مقایسه کمیسیون اسنپ با سایر شرکتهای تاکسی اینترنتی در جهان
شرکت اوبر (Uber) و شرکت (Lyft) دو شرکت بزرگ تاکسی اینترنتی در جهان هستند که سهم بزرگی در جابهجایی مسافران در سراسر جهان برعهده دارند. رانندگان هر دو شرکت اوبر و لیفت ۲۵٪ از هزینه هر سفر را بهعنوان کمیسیون پرداخت میکنند.
همانطور که قبلاً اشاره شد درصد کمیسیون اسنپ در برخی کلانشهرها ۱۵٪ و در سایر شهرها ۲۰٪ است.
لازم به ذکر است کاربران راننده بهصورت دورهای طرحهای تشویقی دریافت میکنند که با استفاده از این طرحها کمیسیون پرداختی عملاً به کمتر از مقادیر گفته شده و به زیر ۱۰٪ میرسد که اختلاف زیادی با شرکتهای مطرح تاکسی اینترنتی جهان دارد.
طرحهای معافیت از کمیسیون راننده اسنپ
حمایت از کاربران راننده و ایجاد انگیزه برای افزایش فعالیت، یکی از تلاشهای همیشگی اسنپ است. طرحهای تشویقی و معافیت دائمی و دورهای از پرداخت حق کمیسیون بخشی از فعالیتهای اسنپ در این رابطه است.
معافیت دائمی گروههای خاص از پرداخت کمیسیون به اسنپ
اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره تلاش کرده تا از گروههای مختلف جامعه حمایت کند، از ابتدای فعالیت اسنپ تاکنون خانوادههای شهدا، بیماران خاص، افراد دارای معلولیت و جانبازان از پرداخت کمیسیون اسنپ معاف هستند.
در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۸ هزار کاربر راننده اسنپ، معاف از پرداخت حق کمیسیون بودند که مجموع ارزش معافیت از کمیسیون آنها معادل ۶۲ میلیارد تومان بود.
کمیسیون سفرهای بیناستانی رانندگان اسنپ
سفرهای بیناستانی تجربه متفاوتی در جابهجایی مسافران بین شهرهای ایران را فراهم کرده است. در سفرهای بیناستانی، هیچگونه کمیسیونی از هزینههای پرداختی از طرف مسافر کسر نمیشود و کارمزد اسنپ از این سفرها صفر است. در واقع کرایه اسنپ در این سفرها به طور کامل به کاربران راننده تعلق میگیرد.
معافیت دورهای راننده های اسنپ از کمیسیون
علاوه بر معافیت دائمی برخی گروههای خاص، طرحهای دورهای معافیت از کمیسیون اسنپ هم اجرا شده است و تاکنون اقشار مختلف جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، بیماران هموفیلی و … را نیز از پرداخت کمیسیون معاف شدهاند.
سفرهای خنک اسنپی
اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفهای راننده در روزهای گرم سال، بهازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می کنند، طرح تشویقی معافیت از پرداخت بخشی از کمیسیون را اجرا میکند.
اسنپ با صرفنظر از حق کمیسیون، تلاش کرده است در تمام روزهای سخت در کنار مردم باشد.
مسئولیتهای اجتماعی اسنپ
اسنپ همواره تلاش میکند در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در روزهای شادی و غم با حضور مفید و مؤثر، کنار مردم باشد. از همین رو شاهدیم که در شرایط بحرانی مانند حادثه متروپل آبادان، وقوع سیل در یزد و وقوع زلزله در شهرهای خوی و سلماس از همان ساعات ابتدایی، برای تسهیل رفتوآمد در این شهرها و کنترل بهتر بحران، کاربران راننده را از پرداخت حق کمیسیون اسنپ معاف کرد تا بهنوبهٔ خود در روزهای سخت همراه مردم باشد.
همچنین اسنپ بارها در رویدادهای مختلفی نظیر نمایشگاه کتاب، تلکام، پارک علم و فناوری پردیس و … برای کمک به برگزاری بهتر رویداد و رفتوآمد راحتتر افراد از مبلغ کمیسیون خود صرفنظر کرده است.
در باشگاه رانندگان اسنپ انواع تسهیلات خودرویی، رفاهی و درمانی ارائه می شوند.
خدمات باشگاه رانندگان اسنپ در مقابل کمیسیون دریافتی از کاربران راننده
رفاه حال کاربران راننده و خانوادههای آنها برای اسنپ اولویت بالایی دارد. به همین دلیل باشگاه رانندگان اسنپ همواره تلاش میکند با ارائه خدمات و تسهیلات متنوع، پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران راننده باشد.
باشگاه رانندگان برای همراهی با کاربران راننده اسنپ و اسنپباکس شکلگرفته و علاوه بر ارائه تسهیلات خودرویی (اتوسرویس، روغن، لاستیک، CNG، لوازمیدکی، کارواش، باتری، تعمیرگاه، معاینه فنی)، خدمات درمانی (پزشک، دندانپزشک، آزمایشگاه و کلینیکهای درمانی) و خدمات رفاهی (پوشاک، لوازمخانگی، موبایل و لوازم جانبی)، آموزشهای ویژه کاربران راننده و موتورسوار، اخبار و اطلاعرسانیهای مهم، برگزاری مسابقات ویژه کاربران راننده با جوایز نفیس و … را نیز بر عهده دارد.
قیمتگذاری کرایه اسنپ بر اساس «مسافت بین مبدأ و مقصد» و «زمان تقریبی سفر» و بهصورت هوشمند انجام میشود و عرضه و تقاضا هم نقش مهمی در کرایه هر کیلومتر اسنپ دارد.
بهعنوانمثال در ساعات اوج ترافیک، درخواست سفر در برخی مسیرها بیشتر میشود و به دنبال آن مدتزمان سفر هم افزایش مییابد. افزایش تعداد مسافر و زمان انجام سفر موجب میشود تعداد کاربران راننده آزاد برای قبول درخواستهای سفر کمتر شود. در نتیجه هزینه سفر اسنپی افزایش مییابد.
علاوه بر ترافیک در شرایط بارش باران و برف یا در مسیرهایی که در طرح ترافیک قرار دارد به دلیل عدم توازن بین عرضه و تقاضا تعداد درخواستهای سفر از تعداد کاربران راننده پیشی میگیرد و باعث افزایش هزینه سفر اسنپی میشود.
گاهی شرایطی پیش میآید که کرایه اسنپ کمتر از کرایه روزهای عادی است. مثلاً در ساعتهای خلوت و کم رفتوآمد و برخی روزهای تعطیل میزان درخواستهای سفر کم میشود و تعداد کاربران راننده آزاد از تعداد مسافران بیشتر شده و در نتیجه قیمت سفر اسنپی کمتر از روزهای عادی محاسبه میشود.
بیشتر بخوانید:
-
چرا پاداش طرح های تشویقی برای رانندگان اسنپ واریز نمیشود؟
-
این روزها همه به کرایه های اسنپ و تپسی گیر داده اند حتی خود رانندگان
-
۱۰ نکته مهم برای تعویض گلدان گل بنفشه آفریقایی که گلدهی این گیاه را چندین برابر می کند
نحوه مشاهده میزان کمیسیون کسرشده و درآمد خالص سفر
در قسمت گزارشهای سفر در اپلیکیشن کاربران راننده، امکان مشاهده میزان «خالص دریافتی هزینه سفر» فراهم شده است. توجه داشته باشید در هر صورت، چه مسافر هزینه سفر را نقدی به شما بپردازد چه آن را اعتباری پرداخت کند، با مراجعه به این بخش میتوانید مبلغ خالص دریافتی هر سفر را مشاهده کنید.
نحوه افزایش درآمد در اسنپ
درآمد بالا در اسنپ از یک فرمول ساده پیروی میکند. رانندگان اسنپ با قبول سفرهای بیشتر، درآمد بهتری هم به دست میآورند. کاربران رانندهای که قبول سفر بیشتری داشته باشند و برای پذیرش درخواستهای سفر تعلل نمیکنند، در اولویت اول ارسال درخواست قرار میگیرند.
سخن پایانی اسنپ برای راننده ها
نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ موضوعی است که هم برای کاربران راننده و هم مسافران جالب است و نسبت به آن کنجکاو هستند.
در این مطلب سعی کردیم درباره کمیسیون، نحوه محاسبه کرایه اسنپ، طرحهای معافیت از کمیسیون و خدمات باشگاه رانندگان در قبال دریافت کمیسیون، توضیح کاملی ارائه دهیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب به سؤال همیشگی «کمیسیون اسنپ چقدر است» پاسخ داده باشیم.
حالا نوبت راننده های اسنپ است که در مورد این بیانیه اسنپ در مورد کمیسیون نظرشان را بنویسند
مطلب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:
همش چرندقبل ۱۵درصدبودالان شده ۲۰درصدکل کشور همه اونا چیزی که گفتن میده خیال بافی اسنپ پول راننده بهش رحم نمیکنه میخوایی خدمات بده
همه چی رو گفتید الا نحوه حساب ۲۰ درصد کمسیون خودشون رو ،
واقعا صرفه اقتصادی نداره،ماشین داغون میشه اخرش هیچی گیرت نمیاد،کرایه ها واقعا پایینه،ولی اسنپ از گرفتاری و نیاز راننده داره سواستفاده میکنه،خدا ازتون نمیگذره،
۵۰نفر نظر دادن یک نفر از مدیریتت راضی نیست
اصلآ اوبر و لیفت را با خودتون مقایسه نکنید عقب مونده های
نضول خور
اسنپ هم شده مثل بقیه فقط… خونه هست اخه این کرایه ها استحلاک پراید رو هم نمیده اول هم که پول خودتون رو بر میدارین
سلام آقای مدیراسنپ شماکرایه روپایین میزنیدحداقل کمیسیون روبیاریدپایین اونی که مثل ماکارشون رانندگی هست ویه سره داره کارمیکنه بایدازش کمیسیون کمترگرفت درضمن تابستان کولرماروشن ولی کمیسیون همون.مسافرسوارمیکنیم ازقصدمیزنه راننده تندرویاماشین تمیزنیست یامینویسه عدم تطابق خودرو.بخدابرای راننده داره ظلم میشه مسافرازدم کوچه تاکنارجاده بیست مترفاصله داره میگه بیاداخل آخه چراانگارکه راننده روباماشینش خریدن بعدش که نری زنگ میزنن پشتیبانی چنان دروغی میگن که آدم ازرانندگی بااسنپ ناامیدمیشه
سلام همانند تمام طرح هایی که میگذارید وبا سیاست بنفع شرکت تمام میکنید پس لطفاً مردم و راننده را … فا فرض نکنید انشالله که روزی برسد با سیاست درست شهرداری و جذب راننده ها این شرکت به جهنم بروید تا راننده ها و مردم از دست شرکت شیاد چون اسنپ راحت شوند
من یکسال متأسفانه و بازم متأسفانه راننده ی اسنپ بودم دریغ از یک مورد که طرف راننده باشه تمام شرایط اول نه نفع شرکت اسنپ بود دوم به نفع مسافر.تمام شرایط وطرح ها هم چیزی جز یه … نیست
سلام قیمتها در برخی شرایط واقعآ در حق راننده ظلم شده و حتی به استارت زدن خودرو هم نمیارزد ودیگر اینکه چرا مبلغ مسافتهای جاده ناهموار ویا خاکی با جاده هموار واسفالت یکی است
تو اهواز کرایه ها مال زمان شاه هست ۲۰درصد کمسیون میگیرن خدا ازتون نگذره
سلام عرض ارادت
برادر من چرا کم و زیاد میگید؟
الان من جانباز ۱۵ درصد هستم تا الان تمام کمیسیونها تمام و کمال ازم کسر شده
ضمنا اطلاع هم دادم گفتند شما زیر ۲۵ درصد هستید و مشمول بخشش کمیسیون نمیشوید
حتی به پشتیبانی هم زنگ زدم لطفا پاسخ دهید اگر شرایط بخشیدن کمیسیون را دارم تا پیگیر شوم
شخصیت کاری ما با دادن امتیاز منفی یک مسافر کاملا از بین میرود باید ۳۰ تا ۴۰ تا مسافر سوار کنی آنهم اگر تمامشان امتیاز مثبت بدهند آنوقت می رسی به خانه اول???? اسنپ با چرک به رُخ نشان دادن عمل مسافر ، حِس احترام را از بین می برد
فقط اینومیگم رئیس اسنپ این پول هارونمیتونی بخوری..چون خیلی ازرانندهامجبورند تواسنپ کارکنن
بنزین که نمی دهند حداقل کمسیون را ۷ درصد بگیرند فقط یک طرفه.مگه که بنزین دست دولته.سیستمی.
با سلام اسنپ وتبسی هیچ ارزشی برا راننده قایل نیستند در حالیکه از عرق جبین راننده دارند سود میبرند تبلیغات کمک خرید هم شایعه بیش نیست با درامد روز ۲۰۰ هزار کی توان خرید لوازم خانگی و..
همش چرتو پرته همش دروغه ما راننده ها فقط داریم کار میکنیم که جیبای اسنپو پر کنیم همین هیچی برا راننده نمیمونه الحمدلله که وحشتناکم کرایه هارو آوردن پایین مسیر ۲۰ کیلومتری رو کرایه میزنه ۲۹ هزار تومن که ۶ هزار تومنش میره تو جیب عالیجنابان ۲۳ هزار تومن میمونه آخه یکی نیس بگه جناب رئیس اسنپ بیا بشین پشت فرمون ببینم خودت این مسیرو با این کرایه اصلا ماشینو استارت میزنی که بخوای تازه مسافرم و داری والا بخدا مسخره کردن خودشونو
کدام طرح معافیت از کمیسیون؟؟؟؟
کدام طرح تشویقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدام طرح باشگاه رانندگان اسنپ؟؟؟من تا حالا صد بار خواستم از باشگاه مثلا رانندگان روغن بخرم عین صد بار میزنه تمام شده مگه با سرعت نور وسایلتون تمام میشه یا فقط یه دونه از هر چیزی میزارید که اونم خودتون میخریدش.
سفرهای بین استانی هم اینقدر کرایه هاشو کم محاسبه میکنید که از کرایه سر راهی و اتوبوس هم کمتره و اگر کمیسیون هم نگیرید بازم برایه راننده ضرره اون سفر رو انجام بده
چرا اینقدر دروغ میگید
خجالت بکش اعتیاد نداره کم دروغ بگوو….
من احساس میکنم اینایی که نظر میدن باید خیلی به فکر قیامتشون باشند…اگر اسنپ نوبد الان ما چکار میکدیم… توقع دارین اسنپ بیاد مفتی برای من و شما کاسبی راه بیندازه؟؟؟ والا همه تشویقی ها منو داده تا الان….ممنونم آقای خلج عزیز
خدا سرشاهده همش .. دروغ میگه ..
چرا مزخرفات اینها را گوش میدهید آقا در شیراز کمتر ۱۷ درصد نیست ، طرح تشویق چیه، مثلا امروز برای من ۴۵۰۰۰۰ تومن خالص کار کنم ۸۱۰۰۰ تومن تشویقی بگیرم یعنی چیزی حدود ۵۳۰۰۰۰ تومن با کمسیون، اگر بخواهم موقف شوم ۱۸ ساعت باید کارکنم تا به این کرایه برسم و آنوقت حدود ۲۰ لیتر بنزین ۳۰۰۰ تومن هم مصرف کنم. این چه تشویقیه.آقا شما ثبت نام بفرما خودت و یک هفته کار کن تا دقیق متوجه شوید.بله اگر سهمیه بنزین بود کمی پوشش میداد که اینم با همدستی دولت قطع کردن.بیشرفها
اسنپاینقدر…هستکرایهازشهربهروستاروزده۲۳هزارتومنموقعبرگشتزده۱۹هزارتومنهزارنفرینمیفرستماخهچیطورحسابمیکنیاینکرایههامالداخلشهرنهبیرونشهریکروزمیرنه۴۰تومنهواگرممیزنه۲۳هزارتومنتفبااینحسابکردنتون
فقط کلاه سر راننده میزاره فقط دروع هیچ امتیازی به راننده نمیدهد
…تر از همه ااسنپ باکس که فقط کارش جریمه مردم فقط، .. پشت.. یک ریال کمک راننده یا حمایت از راننده نمیشه فقط تبلغ دروغ می کنند
همینالانمسیر۹۵کیلومتریروبرامزده۱۳۲۰۰۰تومن۲۵تومنشمیشهکمیسیون۳۰۰۰۰تومنهمبنزینچقدربراخودممسیریکساعتونیماصطحلاکماشینهمهست،حالهمینمسیرروآژانسمیره۳۵۰سرفهباکدومهمنکهدیگهکارنمیکنمفقطشدیمحمالایناخیلیازمسافراکهکرایهنمیدناسنپهمکهتقبلنیکنهحالااگهحرفیبزنیمحسابمونمسدودهنهبراخودتروزییهسفربیرونشهریمیرماعصابخوردیهمندارم
بخدا که بیشتر صحبت های.. و ..دروغ است و فقط یک طفه و فقط به نفع شرکت ها و از طرفی مسافر و مسافر هرچه در آخر کار در سیستم به دروغ هم بزند فقط شرکت ها آن را در نظر میگیرند و حق و حقوق راننده را به ناحق پایمال میکنند … وووووااااای بر آنها و فقط خدا به داد راننده های اسنپ و تپسی برسد
اصلا نباید شرکت های بزرگ خودرو اینترنتی با این ها در یک رده قرارداد ، اولا شما باید از ایرانی هایی که در خارج از کشور هستند سوال بفرمایید تا بدانید تاکسی آنلاین در ایران یعنی فقط یک طرفه و فقط به نفع شرکت های اسنپ و تپسی و از طرفی مسافر است ، بالاترین درآمد ها در کشورها مختلف اروپایی حتی آسیایی مانند ترکیه و … رانندگی است و مسافرین بعلت بالا بودن قیمت ها حتی با بهترین شرایط نمیتوانند از تاکسی اینترنتی و آنلاین استفاده کنند . حتی برای بار و مسافر قوانین دارند و تعداد و مقدار را در نظر گرفته اند حتی خودرو بار مسافر جداگانه است ولی در ایران راننده جرات دارد به مسافر بگوید من مسافرکشی هستم و بارکش یا وانتی نیستم آن وقت مسدودت میکنن ، و یا میگویند چرا از اول کنسل نکردی و … دنبال زنگ زدن به پشتیبانی …در ایران سیستم اسنپ و تپسی نقطه مبدا و نقطه مقصد را از مسافر میپرسد و خط را به همدیگر وصل میکند و مسافت را مثلاً ۵ کیلومتر در نظر میگیرد و مبلغ را بر حسب شلوغی و … محاسبه میکند بدون اینکه آن نقطه به نقطه چند اتوبان وسطش می باشد و یا از خیابان های مختلف باید دور بزند تا به مبدا برسد که گاها آن ۵ کیلومتر برای راننده میشود ۱۴ کیلومتر و هزینه ها و استهلاک راننده چند برابر میشود البته به اینها هزینه کمیسیون را نیز اضافه کنید ، قیمتها پایین و بی صرفه ، هزینه های استهلاک راننده بالا ، قیمت تعمیر و قطعات بالا ، مبلغ بنزین آزاد ، ورود به طرح هر روزه خیابان های تهران تقریبا روزی ۱۲۲ هزار تومان ، هزینه مالیات و … خودرو سالیانه و نابود شدن و فرسودگی شغلی و روحی راننده به کنار .
اصلا نباید شرکت های بزرگ خودرو اینترنتی با این ها در یک رده قرارداد ، اولا شما باید از ایرانی هایی که در خارج از کشور هستند سوال بفرمایید تا بدانید تاکسی آنلاین در ایران یعنی فقط یک طرفه و فقط به نفع شرکت های اسنپ و تپسی و از طرفی مسافر است ، بالاترین درآمد ها در کشورها مختلف اروپایی حتی آسیایی مانند ترکیه و … رانندگی است و مسافرین بعلت بالا بودن قیمت ها حتی با بهترین شرایط نمیتوانند از تاکسی اینترنتی و آنلاین استفاده کنند . حتی برای بار و مسافر قوانین دارند و تعداد و مقدار را در نظر گرفته اند حتی خودرو بار مسافر جداگانه است ولی در ایران راننده جرات دارد به مسافر بگوید من مسافرکشی هستم و بارکش یا وانتی نیستم آن وقت مسدودت میکنن ، و یا میگویند چرا از اول کنسل نکردی و … دنبال زنگ زدن به پشتیبانی …در ایران سیستم اسنپ و تپسی نقطه مبدا و نقطه مقصد را از مسافر میپرسد و خط را به همدیگر وصل میکند و مسافت را مثلاً ۵ کیلومتر در نظر میگیرد و مبلغ را بر حسب شلوغی و … محاسبه میکند بدون اینکه آن نقطه به نقطه چند اتوبان وسطش می باشد و یا از خیابان های مختلف باید دور بزند تا به مبدا برسد که گاها آن ۵ کیلومتر برای راننده میشود ۱۴ کیلومتر و هزینه ها و استهلاک راننده چند برابر میشود البته به اینها هزینه کمیسیون را نیز اضافه کنید ، قیمتها پایین و بی صرفه ، هزینه های استهلاک راننده بالا ، قیمت تعمیر و قطعات بالا ، مبلغ بنزین آزاد ، ورود به طرح هر روزه خیابان های تهران تقریبا روزی ۱۲۲ هزار تومان ، هزینه مالیات و … خودرو سالیانه و نابود شدن و فرسودگی شغلی و روحی راننده به کنار .
…یعنی توهین به شعور و روح و روان راننده…..استسمار گرفتار ترین قشر تو ایران که رانندگی از روی استیصال انتخاب میکنه…..امید وارم روز برسه مدیران این مجموعه خودشون گرفتار همین شغل با همین کیفیت بشن
در ایران شرایط یعنی فقط یک طرفه و فقط به نفع شرکت های اسنپ و تپسی و از طرفی مسافر است ، بالاترین درآمد ها در کشورها مختلف اروپایی حتی آسیایی مانند ترکیه و … رانندگی است و مسافرین بعلت بالا بودن قیمت ها حتی با بهترین شرایط نمیتوانند از تاکسی اینترنتی و آنلاین استفاده کنند . حتی برای بار و مسافر قوانین دارند و تعداد و مقدار را در نظر گرفته اند حتی خودرو بار مسافر جداگانه است ولی در ایران راننده جرات دارد به مسافر بگوید من مسافرکشی هستم و بارکش یا وانتی نیستم آن وقت مسدودت میکنن ، و یا میگویند چرا از اول کنسل نکردی و … دنبال زنگ زدن به پشتیبانی و بازی نبودی و … در ایران سیستم اسنپ و تپسی نقطه مبدا و نقطه مقصد را از مسافر میپرسد و خط را به همدیگر وصل میکند و مسافت را مثلاً ۵ کیلومتر در نظر میگیرد و مبلغ را بر حسب شلوغی و … محاسبه میکند بدون اینکه آن نقطه به نقطه چند اتوبان وسطش می باشد و یا از خیابان های مختلف باید دور بزند تا به مبدا برسد که گاها آن ۵ کیلومتر برای راننده میشود ۱۴ کیلومتر و هزینه ها و استهلاک راننده چند برابر میشود البته به اینها هزینه کمیسیون را نیز اضافه کنید ، قیمتها پایین و بی صرفه ، هزینه های استهلاک راننده بالا ، قیمت تعمیر و قطعات بالا ، مبلغ بنزین آزاد ، ورود به طرح هر روزه خیابان های تهران تقریبا روزی ۱۲۲ هزار تومان ، هزینه مالیات و … خودرو سالیانه و نابود شدن و فرسودگی شغلی و روحی راننده به کنار …. و هزار چیز دیگه ، حال شما بگید ….. خواهشمندم این را به اشتراک بزارید
از ۱۵ اردیبهشت تا آخر مهرماه کولر بنده یکسره روشن بود اما دریغ از یک ریال پاداش حدود ۹۰ درصد از مسافران هوای مطبوع داخل ماشین را گزارش کردن اما من که ریالی ندیدم
اظهارات مسیولین محترم اسنپ یک فرار رو به جلو بیش نیست میزان معافیت ها و تشویقی ها که هر روز هم سختر می شود با میزان درآمد اصلا قابل مقایسه نیست از طرفی بشدت کاربران استعمار می شوند بابت کنسلی مبلغ ۲۰۰۰تومان از راننده کسر می کنه ولی در قبال لغو از طرف مسافر دو هزار ریال هم نمیده اخیرا هم راننده ها رو تادید به لغو همکاری می کند درحالی که خودعامل اصلی کنسلی هاست مثلا مسافت ۴ دقیقه ای بع قبول ۱۰ دقیقه میشود و…
چرا میگید سفر استانی کمیسون نداره والا از من کمیسون کم میکنه ولی درصد کمتر از داخل شهر ،تازه عوارضی هم باید بدیم
دروغه ۲۰ درصد رو کامل میگیره هرچند روز یکبار هم الکی جریمه عملکرد
دروغ میگه این بی انصاف . کل تابستون رو کولر روشن بودم دریغ از یه ریال پاداش یا تخفیف . طرحهای تشویقی هم بدرد خودش میخوره نصف بیشترش رو پرداخت نمیکنه هیچکس هم پاسخگو نیست . دزدی از جیب راننده
اسنپ بجز .. از مسافر و راننده هیچ چیز دیگه ای ندارد حمالی برای راننده سود برای خودش.. به اسنپ
کمسیون نوش جونش ولی لامصب چرا کرایه هارو اوردین پایین من خودم به عنوان یک راننده اصلا برام مقرون به صرفه نیست اسنپ کار کنم در صورتی که همه مطلقات خودرو قیمتش ده برابر شده من باید بیشتر کار کنم و کمتر خرج کنم که بتونم استحلاک خورو را پاسخ گو باشم اونم با بنزین ازاد خونه اجاره ای و بچه مدرسه ای خدا به داد ما برسه اصلا به سرفه نیست
مدیر عامل این… بگو لیر همه چیز بیا خودت ماشین روشن کن برو کار کن یه روز یه ماه ببینی خودت چه گروهی زدی تو راننده و مسافر چرا دروغ میگی هیچ خدماتی نمیب ه من ترابنت کار میکنم از اسنپ هم اومدم بیرون از کرج تا قم کرایه میزنه ۱/۵۰۰/۰۰۰هزار ۳۵ هزار کمیسیون دفتره بعد اگر اسنپ بود باید ۵۰۰ هزار میدادی.. به شما و مدیر عامل بتان
بسه دیگه کم دروغذبگید وبنویسید سفر های بین شهری همون ۲۰ درصد کمیسیون مگیرن بعدشم طرح تشویفی کجاست خجالت بکشید
تمام حرفهای مسوولین اسنپ ..،متاسفانه بعضی از رسانه های نزدیک به یک جریان خاص و نزدیک به اسنپ خیلی سریع گفته های مسوولین اسنپ را تا میتوانند بازنشر میدهند،اقا چرا پس توی استرالیا کمیسیون تاکسی های اینترنتی ۷درصد هست و خیلی از کشورهای دیگر.
اسنپ چه خدماتی به راننده میدهد؟تمام اجناسی که گذاشته باتخفیفش از قیمت بازار بالاتره؟
شما که سنگ اسنپ به سینه میزنی (مدیر محترم سایت)چند مرتبه پیگیر بنزین ما راننده های بیچاره شدی؟ایا رفتی مجلس بانماینده ها بحث کنی؟؟؟ایا رفتی دولت با وزرا بحث کنی؟؟؟
معلومه خیرررررررر؟؟؟
فقط برای اینکه رنک سایتت بالا ببری و بینندگانت بیشتر کنی این مسائل رامطرح میکنی،وخودت هم شریک اسنپ هستی؟؟؟؟
تا حالا باچندتا راننده مصاحبه کردی؟؟؟
مرد باش یکبار زنگ بزن به بنده تا همه چی برات روشن کنم.بنده ا… راشین هستم ۶ساله که دائم اسنپ کار میکنم و از اسنپ هیچی ندیدم جز دزدی وحق خوری و……
شماره بنده ۰۹۳۹xxxxهست تماس بگیرید
پس بنزین چی شد؟؟؟؟
کرایه ها چگونه تعیین میشه ؟؟؟؟؟
و…..
…..
…….
همش دورغ هست کمتر به مردم دروغ بگید اسنپ همیشه کنار مردم بوده ولی از راننده حمایت نمیکنه ، ما زاهدان با بنزین لیتری ۱۵ تا ۲۰ تومن کار میکنیم پول یک گالن بنزین ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومن هست که اونم در نمیاد با مسافرکشی ،،باشگاه رانندگان با هر مرکزی تو زاهدان قرارداد داره تا میریم برای خدمات کلی به اسنپ و به راننده بدو براه و فحش میدن کجا شما کاری برای رانندگان کردید بگید ما بریم همونجا ،،کمتر دروغ بگید،،
با سلام ایشالله کرایه هاتونو واقعا درست کنید .دغدغه همه رانندگان کرایه های شناوره بیش از پایینه .کمسیون چون واقعا بالاس با تشکر
اسنپ دورغ میگه بیاد ثابت کنم که دورغ میگه اگر واقعا کریه درست باشه چه احتیاجی هست که بالا پایین کنه
ادمین تمام نظراتو درج کن چقد تو خایه مالی چقد تو دو رو و نون ب نرخ روز خوری
مدیر عامل بی همه چیز اوبر کلی وام و امکانات ب راننده هاش میدده اینحا قیمتها مال ۳ سال پیشه
ما ۲سالی است اسنپ کار میکنیم مسولین اسنپ گفتن لاستیک میدیم برای رانندگان ما که ندیدیم همشون چرت
هیچوقت اسنپ را با اوبر یا شرکت های خارجی مقایسه نکنید قیمت هر کیلومتر برای هر سفر در ایران و کشورهای دیگر را مقایسه کنید هزینههای خودرو و نوع خورو را هم در نظر بگیرید
همش دروغه تهران ۲۰ درصده بیمه رو هم کم میکنن بعدم یه اتفاقی بیفته بیمه به بهانه های بیشمار و بی منطق هیچگونه خدماتی نمیده و راننده باید خسارت پرداخت کنه اسنپ به راننده ها ظلم اشکاری میکنه و هیچ مسئولی جلوش نگرفته
چرا من که اهواز ۲۰ درصد میدم کولر روشنه همیشه هوا گرم ولی طرف تو مشهد یا اصفهان ۱۵ درصد
خدا .. کنه وقتی از کمیسیون دیگر کشورها سخن میگویید کرایه های افتضاحتون هم بگویید لطفا
هزینه هایه سفر خیلی پایینه اما کمیسیون همیشه ثابته واین یعنی کلاه سر راننده رفته..لطفا دراین خصوص بازنگری بشود.