بیانیه کمیته مهندسان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس

بیانیه کمیته مهندسان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس

کمیته مهندسان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم چنین نوشت: به نام خداوند مهربان ای ایران ای مرز پر گهر ای خاکت سرچشمه هنر دور از تو اندیشه بدان پاینده مانی و جاودان با درود بر همه خدمتگزاران ایران سرفراز و شما مهندسان فهیم، مسئولیت شناس و […]

کمیته مهندسان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم چنین نوشت:

به نام خداوند مهربان

ای ایران ای مرز پر گهر
ای خاکت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان
پاینده مانی و جاودان

با درود بر همه خدمتگزاران ایران سرفراز و شما مهندسان فهیم، مسئولیت شناس و شگفتی ساز که همراه با مردم با حضور معنادار خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رای خود به فرزند شایسته ایران، دکتر مسعود پزشکیان، نوید بخش فردایی بهتر برای این دیار بودید.
مهندسان شریف استان فارس همانند آحاد ملت ایران با استفاده از حق قانونی خود با حضور مثال زدنی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح به وظیفه ملی و تاریخی خود عمل کردند، اینک دکتر مسعود پزشکیان به عنوان بالاترین مقام اجرایی و شخصیتی پاک دست، خوش نام، استوار، عالم و شرافتمند با عمل به شعارها و برنامه های خویش و محافظت از این پشتوانه و سرمایه اجتماعی در برابر فرصت طلبی ها و افراط و تفریط ها بایستد؛ تا با وحدت و انسجام ملت و غلبه بر ناملایمات و مخاطرات، سرآغازی بر توسعه همه جانبه در داخل و رفع تحریم و انزوا در خارج از کشور باشد.
عدم شرکت گروه زیادی از مردم در مرحله اول و همینطور در مرحله دومِ حاوی پیام های سیاسی و اجتماعی است.غیبت این درصد بالا در انتخابات، مهر بطلانی بر نظریه یکدست شدن و خالص سازی  بود و نشان داد با وجود مشارکت کم، انحصار طلبی و یکدست سازی به بن بست رسیده است.
بر این اساس دولت دکتر پزشکیان و به ویژه حاکمیت، بایستی صدا و مطالبه کسانی که با صندوق رأی آشتی نکردند را بیش از پیش بشنوند.
بدون شک منتخب منصف با پیروی از سیره عملی مولا و مقتدایش امام علی (ع) حقوق شهروندی همه کسانی که رأی آگاهانه دادند و عزیزانی که رأی اعتراضی داشتند و آنهایی که رأی ندادند را رعایت خواهد کرد.
انتظار میرود رئیس جمهور منتخب تخصص گرایی و دانش محوری را مبنای انتخاب وزرا و کار گزاران دولت قرار دهد و تلاش و همت خود را جهت بازگشت نخبگان و فرهیختگانی که با بی توجهی سیاستهای قبلی یا ترک وطن نموده و یا درتدارک مهاجرت هستند انجام داده، با سپردن مسولیت به این افراد از تهی شدن جامعه از نخبگان جلوگیری نماید و با عمل به وعده ها، مطالبات به حق مردم محقق شود.
جشن و شادی واقعی ما تحقق برنامه های رئیس جمهور منتخب در راستای رشد، توسعه و شکوفایی کشور است.
ضمن تقدیر و قدردانی ویژه از جامعه مهندسی، به ویژه اعضای محترم کمیته مهندسان ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس و سراسر کشور از تمامی شما همکاران گرامی که با همت و تلاش بی‌دریغ خود در این مسیر گام نهادید، صمیمانه سپاسگزاریم.
ما باور داریم که با اتحاد و همبستگی، می‌توانیم از مشکلات و چالش‌ها عبور کرده و آینده‌ای روشن‌تر برای ایران عزیز بسازیم.
در پایان‌
امید وآرزوی تمام مهندسانی که تلاش کردند این بود ه است که منش اصلاح گرایانه در راس دولت وحکومت قرار گیرد و با انتخاب دکتر پزشکیان انتظار بهبود در تمامی مسائل و مشکلات کشور داشته و متعهد می گردند با حضور بیش از پیش در جهت تحقق اهداف دولت منتخب تلاش مضاعف نمایند .
سربلندی ایران، سربلندی همه ماست.

کمیته مهندسان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان دراستان فارس

مطالب مرتبط

اسامی اعضای کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری بر اساس آخرین گمانه زنی

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

گزینه جدی پزشکیان برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

نظرات

  • باهر

    تاریخ : ۲۰ - تیر - ۱۴۰۳

    گمشده توده عظیم مردم فقیر و بینوای ایران ،شایسته سالاری و قانون‌گرایی و شفافیت و آزادی های مدنی و و عدالت اجتماعی و حقوق انها که در قانون اساسی ذکر شده می باشد و آرزو و امید زیاد دارند که بالاخره بعداز نیم قرن درد و رنج کشیدن با اعمال شاقه ،شاهد اجرای انها در جامعه باشند و قبل از مردن و ارزو به گور شدن،مشاهده کنند که روزگار خوشی برای نسل‌های بعدی در حال فراهم شدن هست.
    و این انتظارات بحق را از جناب پزشکیان که فردی متعادل و متعالی و اندیشمند و آگاه به مسایل زمان و فرزند زمانه خود هست را دارند که در این فرصتی که با مجاهدت مردم حاصل شده به آنها جامه عمل بپوشاند.بیاری قادر متعال.