چاپ       کد خبر: 129189
29 آذر 1402

تاخیر ۴۸ ساعته در پرواز از فرودگاه مشهد به مقصد شیراز !

این گونه عدم تعهد در مسیر زیارتی مشهد مقدس ، علاوه بر سردرگمی و کلافگی زائران امام رئوف که با خستگی و بیماری کودکان همراه بوده ، موجب عصبانیت و بحث بین مسافران نیز شده است.
تاخیر 48 ساعته در پرواز از فرودگاه مشهد به مقصد شیراز

طریق پرس: پرواز شماره ۹۲۴ هواپیمایی ایران ایرتور از مبدا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه شهید دستغیب شیراز که قرار بود ساعت ۲۰ روز گذشته ۲۷ آذر انجام پذیرد ، با تاخیری های مدام مواجه شده و تا کنون که بیش از ۲۷ ساعت از ساعت مقرر گذشته هنوز به پرواز در نیامده است.

مسئولین هواپیمایی حاضر در فرودگاه مشهد دلیل این تاخیر را مه آلود بودن شهر مشهد و عدم دید کافی توسط خلبان عنوان کرده اند ، اما افراد و مسافران حاضر در فرودگاه مشهد به خبرنگار طریق پرس اطلاع داده اند که برخی خطوط هوایی به مقاصد دیگر نقاط کشور موفق به پرواز شده ولی ایران ایرتور تا کنون بیش از چند بار ساعات اعلامی را جهت انجام پرواز را مجدداً به تاخیر انداخته و چیزی که مشخص است این بوده که امکان دارد این سفر و ماندن مسافران در فرودگاه به ۴۸ ساعت نیز برسد.

این گونه عدم تعهد به وعده از طرف خطوط هوایی آن هم در مسیر زیارت قبر امام هشتم و پاسخگو نبودن مسئولین ایرلاین ها ، علاوه بر سردرگمی و کلافگی زائران مشهد مقدس که با خستگی و بیماری کودکان همراه شده و موجب عصبانیت و بحث بین مسافران نیز شده است.

البته نباید از این موضوع غافل شد که اولویت تمامی خطوط هوایی حفظ سلامتی و جان مسافران بوده و اجرای زمانبندی دقیق در پرواز ها در مراحل بعدی قرار دارد.

حسین مذهب ، مدیر کل بازرسی،ارزیابی و عملکرد حقوق شهروندی وزارت راه نیز به این نکته اشاره کرد که وزارت راه در تلاش است تا مشکل پیش آمده در شهر مشهد را به سرعت برطرف کند.

تکمیلی :

پیامی که پس از حدود ۲۸ ساعت تاخیر و قبل از شروع ۲۹ آذرماه برای مسافران ارسال گردیده است

ایران ایرتور

با عرض پوزش

پرواز ۹۲۴ مشهد به شیراز تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ، به دلیل شرایط نامساعد جوی مشهد باطل میباشد.

جهت ثبت استرداد بدون جریمه کد لغو ۴۸۳۰۹۰ را به این سرشماره ارسال کرده، سپس برای دریافت وجه به آژانس یا سایت صادر کننده بلیت، مراجعه فرمایید.

نظر بدهید

ویدئو|شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار