تاکید استاندار فارس بر اداره استان بر اساس گفتمان دکتر پزشکیان+عکس یادگاری با نمایندگان

به گزارش اول فارس، حسینعلی امیری، شامگاه شنبه در جمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: در مناسبات انسانی هیچ مرزی را نمی شناسم اما اقتضای عدل در مدیریت این است که به انصاف و عدالت برخورد کنیم. وی، اداره استان را بر اساس گفتمان دکتر پزشکیان دانست و گفت: در این مسیر […]

ContentImages 235015

به گزارش اول فارس، حسینعلی امیری، شامگاه شنبه در جمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: در مناسبات انسانی هیچ مرزی را نمی شناسم اما اقتضای عدل در مدیریت این است که به انصاف و عدالت برخورد کنیم.

وی، اداره استان را بر اساس گفتمان دکتر پزشکیان دانست و گفت: در این مسیر از توان و ظرفیت همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی معتقد به این گفتمان استفاده خواهیم کرد.

او اظهار کرد: باید با واقعیت ها پیش برویم و اگر همدلی و همراهی نداشته باشیم کارهای کشور پیش نمی رود پس در حکمرانی باید همه دیده شوند و حتی برای آشتی دادن کسانی که با صندوق انتخابات قهر کرده‌اند نیز برنامه‌ریزی کنیم.

نمایندگان فارس

استاندار فارس گفت: در انتصاب فرمانداران، بخشداران و مدیران، به افراد توانمند، پرتلاش، پاکدست، مومن، فسادستیز، انقلابی و در عین حال معتقد به گفتمان و برنامه‌های رئیس دولت چهاردهم نیاز داریم.

امیری افزود: به فارس آمده ام تا نه به عنوان استاندار بلکه به عنوان خدمتگزار مردم این استان خدمت کنم و در این مسیر انتظار دارم با هم و در کنار هم برای رسیدن فارس به جایگاه حقیقی خود تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر این مسئولیت را پذیرفته‌ام به سبب ادای دین و جبران محبت مردم فارس بوده و لذا معتقدم استاندار باید در ساختارهای قانونی دیده شود و هرکاری باید از مسیر قانونی و صحیح آن انجام گیرد.

او اظهار کرد: همه به دنبال خدمت به مردم فارس و توسعه این استان هستیم اما چالش‌ها و مشکلاتی هم پیش رو داریم که امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های متعدد و بی‌نظیر استان بتوانیم با توجه به وفاق بین مجلس و دولت و حمایت مردم، فارغ از نگاه‌ها سیاسی آنها در مسیر حل مشکلات گام برداریم.

استاندار فارس، نقش نمایندگان در توسعه استان را مهم دانست و گفت: همه در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید برای رسیدن اهداف و برنامه ها با هم همکاری داشته باشیم.

امیری، یکی از زمینه‌های حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در فارس را وفاق و همدلی دولت و مجلس دانست و افزود: پروژه های پیشران و بزرگ فارس یک موقعیت و گام اساسی و مهم در توسعه و جهش استان است که باید با راهکارهای مناسب آنها را به سرانجام برسانیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم توجه به حاکمیت قانون ادامه داد: حاکمیت قانون محقق نمی‌شود مگر با همکاری همه دستگاه های اجرایی، قضایی، نظامی و به ویژه مجلس و دولت، تا ضمن‌ ایجاد آرامش در فضای استان، معیشت مردم بهبود یابد و توسعه استان رقم بخورد.

استاندار فارس، بر ضرورت ارتقای شاخص های بودجه از طریق پیگیری‌های ملی، عدالت در توزیع اعتبارات و تکمیل طرح های نیمه تمام نیز تاکید کرد.

مطالب مرتبط

استاندار فارس: در مدیریت ها از همه سلایق که به گفتمان رئیس جمهور اعتقاد دارند استفاده می کنم

تاکید استاندار فارس بر آموزش مدیران جدید از سوی دیوان محاسبات

استاندار جدید فارس: گزینش مدیران بر اساس شایسته‌سالاری است

نظرات