چاپ کد خبر: 34450
4 شهریور 1399

تایید تغییر برخی فرمانداران در استان فارس توسط معاون استاندار

احمدی زاده 1

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: جابه‌جایی و تغییر برخی فرمانداران در این استان روندی طبیعی است و تنها مختص این مقطع زمانی نیست.

به گزارش اول فارس، سید احمد احمدی زاده  در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی برخی طرح‌های شهرستان سپیدان به مناسبت هفته دولت، در پاسخ به سوالی درباره مباحث مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر برخی فرمانداران  افزود:  موضوع جایگزینی فرمانداران امری طبیعی و معمول در ساختار وزارت کشور است و هیچ ارتباطی به افراد خارج از سیستم دولت یا فشار بر دولت ندارد.
وی افزود: اخیراً برخی افراد شایعاتی را با هدف مشخص و غرض‌ورزی عنوان کرده‌اند و قصد دارند از این رهگذر با انحراف افکار جامعه و مدیران در روند خدمت‌رسانی به مردم اخلال ایجاد کنند و ذهن جامعه را به این مسائل معطوف نمایند.
معاون استاندار فارس با بیان اینکه فرمانداران فارس، خود مطلع هستند که این جابه‌جایی‌ها معمولا رخ می‌دهد، گفت: در طول دولت تدبیر و امید در استان فارس بیش از ۲۲ فرماندار در دوره‌های زمانی مختلف تعویض یا جابه‌جا شده‌اند.
سید احمد احمدی زاده افزود: هم‌اکنون نیز بنابر صلاحدید و برنامه‌هایی که در سال پایانی دولت تدبیر و امید تعقیب می‌شود، به این نتیجه رسیده‌ایم که تغییراتی در این سطح مدیریتی ایجاد شود.
وی اظهار داشت: افرادی که جایگزین می‌شوند افرادی هستند که سال‌ها در همین سمت به‌عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید ویا پست های مدیریتی در همین دولت در استان مشغول به کار می باشند
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ابراز داشت: دوستان و همراهان دولت و مدیریت استان به این مطالب آگاه هستند و سخنان و نوشته های غیر کارشناسی نیز قابل اعتنا نیست، و روند موجود براساس مقتضیات زمان و تنها برای برخی شهرستان‌ها قرار است انجام شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار