• 02 تیر 1403
  • دسته‌بندی: سینما
  • شناسه خبر : 147077

تا حالا استایل جدید مرجانه گلچین را دیدین؟ (+ عکس)

تا حالا استایل جدید مرجانه گلچین را دیدین؟ (+ عکس)

مرجانه گلچین بازیگر مشهور سینما و تلوزیون سال هاست که در قاب تلویزیون یا صفحه سینما با هنر بازیگری خود لحظات بی نظیری را برای همه خلق کرده است. این بازیگر توانمند کشورمان که حالا ۵۵ ساله است، سال هاست که فعالیت مجازی هم دارد و تصاویر زیادی از استایل یا آرایش های متفاوت او […]

 استایل جدید مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر مشهور سینما و تلوزیون سال هاست که در قاب تلویزیون یا صفحه سینما با هنر بازیگری خود لحظات بی نظیری را برای همه خلق کرده است. این بازیگر توانمند کشورمان که حالا ۵۵ ساله است، سال هاست که فعالیت مجازی هم دارد و تصاویر زیادی از استایل یا آرایش های متفاوت او منتشر می شود. اخیرا هم تصاویری از مرجانه گلچین منتشر شده که در آنها استایل ایتالیایی زیبایی دارد. با هم این تصاویر را می بینیم:

مرجانه دلدار گلچین ۲ اسفند ۱۳۴۷ متولد شده است. او هنرپیشه محبوب کشورمان است که در سال‌های اخیر بیش از پیش محبوبیت یافته است. مرجانه گلچین در هنرستان موسیقی و در رشته نوازندگی تار تحصیل کرده است. شروع کار مرجانه با فیلم‌هایی چون پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب بود، فیلم هایی که در آن سال ها سبب شهرت او در سنین پایین شدند. البته در دهه ۶۰ نیز در برخی سریال های تلویزیون ایفای نقش داشت سریال‌ هایی چون آئینه که در آن تنها ۱۷ سال سن داشت.

جالب است بدانید خانم مرجانه گلچین به مدت حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرده است. در حقیقت به همین دلیل بود که از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ دور از سینما و تلویزیون و بازیگری ماند. او بعد از بازگشت به کشور، مجددا به دنیای هنرپیشگی برگشت و همان زمان در سریال کلانتر بازی کرد.

مرجانه گلچین تحصیل کرده کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. نکته مهم دیگر در رابطه با خانم بازیگر مشهور این است که او برادرزاده نادر گلچین خواننده ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است. حضور پررنگ عموی خانم گلچین در زمینه موسیقی بی تاثیر در علاقه این بازیگر به موسیقی نبوده است.منبع:خبرنامه

 استایل جدید مرجانه گلچین

 استایل جدید مرجانه گلچین

 استایل جدید مرجانه گلچین

 استایل جدید مرجانه گلچین

مطالب مرتبط

بازیگر مشهور سریال پایتخت در گذشت

 بازیگر مشهور استان فارسی سینما و تلویزیون عزادار شد

چگونه بهاره رهنما را برای سومین بار شوهر دادند؟

نظرات