چاپ کد خبر: 20593
3 بهمن 1398

تجمع اعتراضی اعضای صنف شهربازی‌داران شیراز

تعدادی از اعضای صنف شهربازی‌داران شیراز در محل شورای شهراقدام به تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

تجمع اعضای صنف شهربازی‌داران در شورای شهر شیراز

 تعدادی از اعضای صنف شهربازی‌داران شیراز در محل شورای شهر شیراز تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند. محمدرضا حسن‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و پس از آن سعید نظری و لیلا دودمان، دو عضو شورای شهر، از جمله کسانی بودند که به میان آن‌ها رفته و به گفت‌وگو پرداختند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعار «هیهات منا الذله» نیز پرداخته و قصد ورود به صحن علنی شورای شهر داشتند که از ورود آنان ممانعت شد.

اعتراض این افراد به قراردادهای ناعادلانه و اقدامات خلاف قانون شهرداری نسبت غرفه‌داران و صاحبان اسباب‌بازی‌های پارک‌های شیراز بود.

به گفته رییس این اتحادیه، شهرداری شیراز به بهانه تعمیرات پارک در محل نصب وسایل های شهربازی  قصد تعطیلی شهربازی پارک آزادی دارند.

غضنفری افزود: با تجربه‌ای که داریم از جمله تعمیر چند ساله دریاچه این پارک؛ شاید این مرحله از تعمیرات تا ماه‌ها و حتی سال‌ها به طول انجامد و این موضوع ضربه‌ سختی به ما وارد می‌سازد.

رئیس صنف شهربازی‌داران شیراز گفت: حدود ۱۰۰ خانواده از محل غرفه‌ها و اسباب بازی‌های پارک آزادی شهر شیراز ارتزاق دارند که در صورت تعطیلی این مکان تا پس از تعطیلات عید نوروز، این خانواده‌ها در فشار مضاعف قرار می‌گیرند.

غضنفری عنوان کرد: برخی از ما با هزینه میلیاردی، اسباب بازی‌هایی مطابق آنچه شهرداری خواسته بود را در شهربازی پارک آزادی نصب کرده‌ایم و اکنون می‌گویند که همه را کنده و با خود ببرید!!

عضو شورای شهر در گفت‌وگویی که با خبرنگار فارس داشت، با اشاره به اینکه اختلاف‌نظر این افراد با شهرداری بیشتر در مورد مدت زمان قراردادهاست، عنوان کرد: قراردادهای شهربازی‌داران با شهرداری به مدت یک سال است و احتمال اینکه در این مدت، هزینه کرد آنها به سوددهی نینجامد وجود دارد.

سعید نظری، ادامه داد: مشکلات مربوط به قراردادها ناشی از سهل‌انگاری شهربازی‌داران نیز هست و تلاش داریم در کمیسیون ماده ۳۸ که مربوط به رسیدگی به دعاوی بین شهرداری و پیمانکاران است، به این موضوع پرداخته و مشکلات برطرف شود.

نظری تصریح کرد: این کمیسیون با حضور نماینده وزارت کشور، یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز و یک قاضی دادگستری برقرار و به مشکلات شهربازی داران رسیدگی می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار