تخریب تصرف و دیوارگذاری در حریم رودخانه چاتیز جهرم

تخریب تصرف و دیوارگذاری در حریم رودخانه چاتیز جهرم

مدیر منابع آب جهرم از جلوگیری برداشت غیر مجاز مصالح و در دستور کار قرار گرفتن رفع تصرف بیش از ۱۲ هکتار دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز، شهرستان جهرم خبرداد.

به گزارش اول فارس ،  حسین تقی خانی افزود: با مشاهده و گزارش گروه گشت و بازرسی مبنی بر تصرف و دیوارگذاری در حریم و بستر رودخانه‌ این شهرستان در منطقه چاه تیز و احداث باغ مرکبات، پس از طی مراحل قانونی، دیوار گذاری تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.

وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری، از برداشت غیرمجاز مصالح که در بستر رودخانه چاتیز این شهرستان جلوگیری شد، همچنین با افراد سودجو که قصد هرگونه تجاوز غیر قانونی به بستر و حریم رودخانه‌های این شهرستان داشته باشند، برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: با توجه به بازدید دادستان شهرستان جهرم و فرمانده نیروی انتظامی در خصوص رفع تصرف بیش از ۱۲ هکتار دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز این شهرستان، پس از حکم قضایی و هماهنگی‌های لازم، مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات آزادسازی انجام شود و وضعیت به حالت سابق برگردد.

به گزارش ایلنا، شهرستان جهرم  با تعداد ۵هزار حلقه چاه و رودخانه‌های قره‌آغاج، چاتیز، شور و سیمکان است، و از جمله شهرستان‌های مهم استان به لحاظ منابع آبی است.

مطالب مرتبط

غار «چهل دخترون» با ۵۰ نقاشی صخره‌ای که ثبت ملی شد کجای استان فارس است؟

امان مردم جهرم را بُریدید آقای شرکت برق/رضایی کوچی: وزارت نیرو اطلاعات غلط به مسئولان رده بالای دولت قبل داد

نباید اجازه بدهیم افرادی حاکم شوند که سرمایه‌های کشور را بر باد و تاریخ را تغییر دهند

نظرات