چاپ      کد خبر: 72289
29 دی 1400

تست تصویری| راز شخصیت شما در شکل خوابیدنتان

 به تصویر نگاه کنید و شکل خوابیدنتان را انتخاب کنید

تست شخصیت شناسی: به تصویر نگاه کنید و شکل خوابیدنتان را انتخاب کنید

حالت A: جنینی؛ شما اغلب وقتی به پهلو میخوابید یه دستتون زیر بالشتون هست.

این حالت نشون میده که شما خارج از خونه انسان سختی هستید و حتی میشه گفت حساس ، و آسیب پذیرید. در ابتدا وقتی که با افراد جدید ملاقات میکنین کم حرف هستید، اما در نهایت با اون ها گرم میگیرید.


حالت B: تنه درختی؛ شما به پهلو میخوابید، هردو دستاتون کنارتون هستد و پاهاتون هم مستقیم کشیده شدن ، که این حالت نشون دهنده ی اینه که شما بیش از حد به بقیه اعتماد میکنید، اما از طرف دیگه بسیار راحت طلب و اجتماعی هستیند.


حالت C: مشتاقانه؛ مثل حالت تنه درختی شما به پهلو میخوابید با این تفاوت که دستاتون مقابل خودتون کشیده شدن. این حالت نشون می ده که شما افراد و تجربه های مختلف رو با آغوش باز میپذیرید، در صورتی که هنوز از درون بدبین هستید و باعث میشه هنگام تصمیم گیری ها محتاط و سنجیده باشید.

حالت D: سربازی؛ شما به حالت تخت و صاف میخوابید، دست ها و پاهاتون راست و مستقیم کنارتون هستد. شما اهل عمل و همچنین خجالتی هستید و از طرفی هم به قضاوت خودتون و دیگران تمایل دارید.


حالت E: سقوط آزاد؛ شما روی شکم میخوابید و دستاتون به سمت بالا کشیده شدن و روی بالش قرار میگیرند. شما شخصی جسور هستین که شخصیت برونگرایی دارید، و انتقاد پذیر نیستید


حالت F: ستاره دریایی؛ شما به حالت تخت و صاف روی کمر میخوابید، دستاتون رو به سمت بالا و روی بالش قرار میدید و پاهاتون به سمت پایین کشیده شدن. این حالت نشون می ده که شما بسیار دوستانه و فروتن هستید، به جای اینکه به دنبال جای گرفتن در کانون توجه باشید، به دنبال کمک به دیگران هستید.

شما هم نظرتان را در خصوص این مطلب بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار