تست تصویری| راز شخصیت شما در شکل خوابیدنتان

 به تصویر نگاه کنید و شکل خوابیدنتان را انتخاب کنید

تست شخصیت شناسی: به تصویر نگاه کنید و شکل خوابیدنتان را انتخاب کنید

حالت A: جنینی؛ شما اغلب وقتی به پهلو میخوابید یه دستتون زیر بالشتون هست.

این حالت نشون میده که شما خارج از خونه انسان سختی هستید و حتی میشه گفت حساس ، و آسیب پذیرید. در ابتدا وقتی که با افراد جدید ملاقات میکنین کم حرف هستید، اما در نهایت با اون ها گرم میگیرید.


حالت B: تنه درختی؛ شما به پهلو میخوابید، هردو دستاتون کنارتون هستد و پاهاتون هم مستقیم کشیده شدن ، که این حالت نشون دهنده ی اینه که شما بیش از حد به بقیه اعتماد میکنید، اما از طرف دیگه بسیار راحت طلب و اجتماعی هستیند.


حالت C: مشتاقانه؛ مثل حالت تنه درختی شما به پهلو میخوابید با این تفاوت که دستاتون مقابل خودتون کشیده شدن. این حالت نشون می ده که شما افراد و تجربه های مختلف رو با آغوش باز میپذیرید، در صورتی که هنوز از درون بدبین هستید و باعث میشه هنگام تصمیم گیری ها محتاط و سنجیده باشید.

حالت D: سربازی؛ شما به حالت تخت و صاف میخوابید، دست ها و پاهاتون راست و مستقیم کنارتون هستد. شما اهل عمل و همچنین خجالتی هستید و از طرفی هم به قضاوت خودتون و دیگران تمایل دارید.


حالت E: سقوط آزاد؛ شما روی شکم میخوابید و دستاتون به سمت بالا کشیده شدن و روی بالش قرار میگیرند. شما شخصی جسور هستین که شخصیت برونگرایی دارید، و انتقاد پذیر نیستید


حالت F: ستاره دریایی؛ شما به حالت تخت و صاف روی کمر میخوابید، دستاتون رو به سمت بالا و روی بالش قرار میدید و پاهاتون به سمت پایین کشیده شدن. این حالت نشون می ده که شما بسیار دوستانه و فروتن هستید، به جای اینکه به دنبال جای گرفتن در کانون توجه باشید، به دنبال کمک به دیگران هستید.

شما هم نظرتان را در خصوص این مطلب بنویسید