چاپ      کد خبر: 132458
3 بهمن 1402

تست شخصیت:خط عشق دست شما شبیه کدام یک است؟

برخی از افراد آن ادعا می کنند با استفاده از خطوط کف دست افراد، از سرنوشت، آینده، گذشته و اخلاق شخص می توان آگاهی یافت.این ادعا هیچ ریشه علمی ندارد و برخی این موضوع را خرافه می دانند.در این تست نیز با دیدن خطوط دست خود می توانید ویژگی های شخصیتی خود را دریابید و ببینید تا چه اندازه فرد عاشقی هستید.

تست های شخصیت برای چیست؟
با گذشت زمان، این تست‌ها نقش مهمی در شناخت جنبه‌هایی از خودمان یا کشف چیزهایی که شاید از آنها بی خبر بوده ایم، ایفا کرده اند. البته برای اینکه این تست ها پاسخ درستی به شما بدهند، باید در ارائه پاسخ هایتان صادقانه عمل کنید. چرا که تنها از این طریق اندازه گیری و شناخت صحیح امکان پذیر است.اگر این تست را دوست داشتید و می خواهید تست دیگری را امتحان کنید، می توانید به این صفحه مراجعه کنید. شما با کمک اینت تست ها خواهید توانست خود را بهتر بشناسید. شناخت خود راهی است برای موفقیت.

تست شخصیت شناسی

دست های خود را در کنار هم قرار دهید و ببینید که خط عشق دست شما شبیه کدام یک از تصاویر بالا است. سپس با مطالعه توضیحات عکس می توانید تا حدی به رازهای عاشقانه ی وجود خود پی ببرید.

خط دست راست پائین تر است

دارنده چنین خطوطی در کف دست، افرادی هستند که برای داشتن یک رابطه جدی عجله ندارند. این افراد عشق را دلیلی برای خوشبختی نمی دانند. هنگامی که در نهایت تصمیم می گیرند که فردی را برای زندگی انتخاب کنند، این فرد به احتمال زیاد از آنها جوانتر است. در میان دارندگان این خطوط ازدواج با یک ملیت دیگر بسیار رایج است. اگر احتمالاً خطوط دست شما نیز به این شکل است و هنوز ازدواح نکرده اید، شاید بدتان نیاید که با یک خارجی ازدواج کنید.

از سوی دیگر دارندگان این خطوط با چشمان خود عشق می ورزند. اعتماد به نفس داشته و به خود اطمینان دارند. این افراد، مصمم و مستقل بوده و به راحتی بر مشکلات غلبه خواهند کرد.

خطوط هر دو دست در یک راستا قرار دارند

اشخاصی که خط عشق هر دست‌شان در یک راستا قرار دارد، در زمینه عواطف خود راسخ بوده و به روابط پایدار و طولانی مدت علاقه بیشتری نشان می دهند. آن ها کاملا منطقی هستند و از چرخش های ناگهانی در رابطه خوششان نمی آید.همچنین باید گفت که آن ها انسان های حساس با شخصیت های آرام و نرم هستند و به خوبی می توانند عقاید دیگران را درک نمایند.

خط دست چپ پائین تر است

شما فردی هستید که تمایل دارید شریک زندگی تان از شما کمی بزرگتر باشد. یا دوست دارید که شریک عاطفی شما حداقل پخته تر از شما باشد. البته این مسئله در بیشتر مردان عمومیت ندارد، اما شاید در میان زنان، بک امری بدیهی و عادی باشد. صاحب این خطوط در عشق خوب، عاشقانه و فارغ از قوانین اجتماعی است.

صاحب این خطوط در اغلب اوقات به حس ششم خود گوش می دهد که این مسئله ندرتاً می تواند اشتباه باشد.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار