چاپ کد خبر: 93160
5 شهریور 1401

تست شخصیت|۵ ثانیه به تصویر نگاه کنید ، اول چه می بینید:کوه یا خرس؟

تست شخصیت؛ ابتدا چه دیدید تا بگوییم منطقی هستید یا احساسی! کوه یا خرس؟

این تست شخصیت، منطقی یا احساسی بودن شما را فاش می کند. این معما بر اساس آنچه که ابتدا در تصویر می بینید کوه یا خرس، آشکار می سازد که آیا شما فردی منطقی هستید یا احساسی!

افراد عموما دو دسته هستند، آنانی که به مفاهیم عملی، منطقی و ریاضی علاقه دارند و افرادی که به دنیای زیبای هنر. این تست شخصیت شناسی که خود یک توهم نوری است می تواند جنبه های از شخصیت شما را آشکار سازد.

تست شخصیت منطقی یا احساسی بودن

کوه یا خرس

به مدت ۵ ثانیه به تصویر نگاه و ابتدا آنچه را می بینید مشخص کنید.

اگر ۳ خرس را دیدید:
اگر سه خرس خاکستری را دیدید، یعنی ذهن تحلیلی دارید. شما حقایق و ارقام را به خوبی تجزیه و تحلیل می کنید و رویکرد منطقی دارید.

علاوه بر این، شما بر اساس قوانین و مقررات مشخص شده خود پیش می روید. وقتی فرصتی به شما داده می‌شود، منطقی ‌ترین استدلال ها و جزئیاتی را که احتمالا دیگران از دستیابی به آن ها غافل هستند، بدست می آورید.

اگر کوه های برفی را دیدید:
اما اگر ابتدا کوه های برفی را دیدید، شما یک متفکر شهودی هستید. از نجوای درونی خود پیروی می کنید و به ندرت از آن ناامید می شوید.

قوت شهودی شما قوی ترین سلاح شماست و اغلب درست است. ممکن است گاهی اوقات مرتکب اشتباه شوید، اما به تجربیات گذشته خود تکیه می کنید. تا شما را به جلو هدایت کنند. غریزه قوی درونی شما مانند قطب نمای است. که به شما کمک می کند تا علی رغم همه ناملایمات و مخالفت ها تصمیم های محکمی بگیرید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ثریا پنجشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

سلام دوستان

آخرین اخبار