چاپ کد خبر: 96159
19 مهر 1401

تست شناسایی مرد گروگان: کدام یک از ربایندگان همسر مرد است!؟

تست شناسایی مرد گروگان

آزمون شناسایی مرد گروگان: این معما را در ۵ ثانیه حل کرده و ثابت کنید که مامور FBI هستید: امروز نیز ما یک معمای جدید را برای شما به ارمغان می آوریم که باید در زمان رکورد آن را حل کنید و نشان دهید که بسیار باهوش هستید. این معمای تصویری یا  آزمون شناسایی مرد گروگان را در ۵ ثانیه حل کنید و ثابت کنید که توانایی این را دارید که یک مامور FBI باشید.

تفریح و سرگرمی:ما هوش شما را با آزمون شناسایی مرد گروگان که باید در مدت کوتاهی حل شود آزمایش می کنیم، تنها در این صورت می توانید خود را به عنوان یک متخصص در حل یوالات هوش و تمرینات مغز معرفی کنید. حال از شما می پرسیم که این معما یا آزمون در مورد چیست؟ تمرکز کنید و آنچه از شما خواسته می شود را در آزمون شناسایی مرد گروگان پیدا کنید.

با مجله سرگرمی و تفریح ما  همراه باشید.

آزمون شناسایی مرد گروگان

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و حتی تیک‌توک منتشر شد، از شما می‌خواهد که همسر مرد گروگان شده را شناسایی کنید. سه زن نقابدار این مرد را به اسارت گرفته اند. احتمالا از پدر و مادر این مرد، مبلغی برای آزادی بخواهند. زن این مرد که او در زندگی به او بسیار عشق می ورزید نیز با آدم ربایان است. اما واقعا کدامیک از زنان نقابدار همسر اوست. بدنبال نشانه ای باشید که بتوانید او را شنایایی کنید.

این یک معمای تصویری شدید است، زیرا شما فقط ۳ ثانیه فرصت دارید و ۲٪ از کاربران توانستند آن را در این بازه زمانی حل کنند. اگر آماده هستید با دقت به عکس نگاه کنید.

آزمون شناسایی مرد اسیر 1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد گروگان

آیا نمی توانید معمای تصویری را حل کنید؟ نگران نباشید، می توانید ۳ ثانیه بیشتر به تصویر نگاه کنید. می توانید به بالا برگشته و  جزئیات تصویر را بهتر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

به جواب معما نگاه کنید. به خالکوبی گردن زن اول از سمت راست دقت کنید. نمونه این خالکوبی در گردن مرد گروگان شده نیز وجود دارد. احتمالا این خاکوبی ها را زمانی که رابطه اشان خوب بوده، انجام داده اند. پس زن سمت راستی، همسر این مرد گروگان است.

آزمون شناسایی مرد اسیر 2

امیدوارم از آزمون شناسایی مرد گروگان استفاده کرده باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

123456789 یکشنبه , ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

زن وسطی چون انگشتر دستش مرد هم دستش انگشتر

آخرین اخبار