چاپ کد خبر: 96916
7 آبان 1401

تست هوش: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

تست هوش: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

آزمون شناسایی قاتل زرنگ: یکی از بخش های پرطرفدار صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی، بازی های فکری و به خصوص سوالات و معماهای تصویری است. شاید علت این امر در دو نکته قابل جمع بندی باشد: از یک طرف این مطالب تمام مهارت ها وتوانائیهای افراد را به چالش کشیده و مورد آزمایش قرار می دهند و از سوی دیگر یک سرگرمی عالی برای گذران اوقات فراغت است.

طراحان  آزمون شناسایی قاتل زرنگ و آزمون های مشابه معتقدند که انجام مستمر چنین بازی هایی می تواند در رشد وتوسعه مهارت های شناختی و همچنین تفکر خلاق در افراد موثر باشد. چرا که مغز برای انجام، بررسی و تحلیل این سوالات مجبور است فکر کند و همین فکر کردن در واقع سبب افزایش مفید فعالیت مغز می گردد. آزمون شناسایی قاتل نیز از جمله این آزمون هاست که به شما کمک زیادی خواهد کرد.

افزایش فعالیت مغز مساوی است با حفظ سلامت این عضو مهم بدن و در نهایت افزایش کارآمدی توانائیهای شناختی که با کارکرد مغز رابطه مستفیم دارد. افراد تیزبین تر، دقیق تر، دارای تمرکز و خلاق می توانند در زمان مشخص شده این سوالات و معماهای تصویری را حل کنند! با گزارش آزمون شناسایی قاتل زرنگ همراه باشید.

 آزمون شناسایی قاتل زرنگ

زمان محدود برای پاسخگویی به سوالات تصویری چشمک، سختی آن ها را چند برابر می کند. چرا که شما مجبورید تمام حواس خود را جمع کنید. متمرکزتر، دقیق تر و محاسبه گرتر به تصویر نگاه کنید. این عملکرد ذهن شما را با یک چالش عمیق مواجه می کند. شاید همین درگیری ذهنی نیز یک تمرین ورزشی عالی برای مغز شما باشد.

در  آزمون شناسایی قاتل زرنگ شما با تصویری روبرو هستید که سه زن را مورد بازجویی قرار داده اند. این سه زن مظنون به قتل آقای رابینسون هستند. هر کدام از آنها مدعی است که آقای رابینسون را به قتل نرسانده است. پلیس هر سه این زنان را بدلیل لکه های شبه خونی که در لباس هایشان وجود داشته است دستگیر کرده است. اما هر یک مدعی است این لکه مربوط به خون اقای رابینسون نیست. به نظر شما کدامیک راست می گوید؟ کدامیک قاتل است؟

اگر نابغه ای در ۵ ثانیه زن قاتل را در  آزمون شناسایی قاتل زرنگ شناسایی کن!

تست هوش: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ  آزمون شناسایی قاتل زرنگ

اگر به این قسمت از متن  آزمون شناسایی قاتل زرنگ رسیده اید به این معنی است که هنوز پاسخی درستی به ذهنتان نرسیده است. اشکالی ندارد، ما زمان بیشتری در اختیارتان می گذاریم. می توانید بار دیگر به تصویر  آزمون شناسایی قاتل زرنگ نگاه کنید یا کمی با خود فکر کنید!

.

.

.

.

.

.

قاتل کسی است که ادعا می کند انگشت خود را بریده است. حجم خونی که در لباس او دیده می شود، سبب می گردد که بپرسیم پس باید بریدگی دست وی عمیق باشد. اما چرا هیچ اثاری از خون انگشت بر روی دست دیده نمی شود؟ خون آغشته بر روی چاقو نمی تواند،خون مربوط به بریدن انگشت باشد.

تست هوش: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

دینا حسینی یکشنبه , ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

خب معلومه. مو مشکی دستش قلمو هست که اون نیست. مو نارنجیه دستش آبمیوه ی آلبالو هست اونم نیست ولی مو زرده اصلا رد بریدگی روی انگشتش نداره!

آیدا پنجشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

مو مشکی چون این خیالش هم نیست

[…] با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل با… […]

[…] با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل با… […]

آخرین اخبار