تست هوش فوری: فقط ۲ درصد افراد می توانند چکش پنهان در اتاق را در ۷ ثانیه پیدا کنند!

تست هوش فوری: فقط ۲ درصد افراد می توانند چکش پنهان در اتاق را در ۷ ثانیه پیدا کنند!

فقط افراد با هوش بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. تنها ۲ درصد از مردم می توانند چکش پنهان شده در اتاق بچه ها را در ۷ ثانیه تشخیص دهند. توهم نوری برای آزمایش ضریب هوشی: حتماً انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید. […]

فقط افراد با هوش بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. تنها ۲ درصد از مردم می توانند چکش پنهان شده در اتاق بچه ها را در ۷ ثانیه تشخیص دهند.

توهم نوری برای آزمایش ضریب هوشی: حتماً انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید. توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند، عمیقاً جذاب و تغییر شکل می دهد از یک شی یا نقاشی، یا افرادی که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشند. مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند.

مغز یک انسان انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد.

یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر اتاق کودک مشاهده کرد که در آن یک چکش در جایی درون تصویر پنهان شده است.

توهم نوری برای تست هوش:

فقط ۲ درصد  افراد می توانند چکش پنهان شده در اتاق بچه ها را تشخیص دهند!

تصویر بالا به عنوان یک پازل هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان منتشر شده شده است. این توهم بینندگان را به چالش می کشد تا چکش را در اتاق بچه ها بیابند و می گویند: «در اینجا یک چکش کوچک در جایی پنهان شده است». در این تصویر توهم نوری، می‌توانید اتاق بچه‌ها را با دیوارهای آبی آسمانی با تصویر آویزان و چسبانده شده ببینید. یک تخت پناهی با یک کشویی وجود دارد.

فکر می کنید یک چکش هم در داخل اتاق بچه ها پنهان است؟

ادعا شده است که تنها ۲ درصد از مردم می توانند چکش را در این تصویر پیدا کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا چکش پنهان را در ۷ ثانیه دیدید؟
اگر تشخیص چکش در اتاق بچه‌ها برایتان دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آن را ببینید. در توهم نوری، می‌توانید اتاق بچه‌های مرتبی را با تخت‌خوابی ببینید. چکش در نردبان سمت چپ پایین تصویر پنهان شده است.

ما در اول فارس برای راحتی شما چکش را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

در ابتدا، تشخیص چکش بسیار دشوار است زیرا با نردبان متصل به تخت استتار شده است. با این حال، پس از چند ثانیه، از طریق شکل متوجه خواهید شد که یک چکش با دسته‌ای از چوب است. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند چکش پنهان شده در اتاق بچه ها را تشخیص دهند، سر خود را می خارند.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

بنابراین به ما بگویید، آیا خودتان توانسنتید در ۷ ثانیه چکش پنهان شده در این تصویر را تشخیص دادید؟

مطالب مرتبط

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

مجروح شدن ۲ سرنشین خودروی شیشه‌ دودی پس از شلیک گشت پلیس

نظرات