چاپ کد خبر: 98960
10 آذر 1401

تست هوش : به نظر شما کدام زن زودتر می میرد!؟

تست هوش مرگ
تست هوش مرگ: خوانندگان عزیز به بخش تفریح و سرگرمی اول فارس خوش آمدید. امروز ما با این تست هوش، ذهن شما را به چالش می کشیم. شما باید نظر به تصویر تشخیص دهید کدام زن زودتر می میرد.ادعا شده است که فقط افراد باهوش می توانند تست هوش مرگ را حل کنند. شما چطور، آیا شخص باهوشی هستید؟امروزه توهمات نوری شکبه های اجتماعی را کاملا فرا گرفته است. تست هوش مرگ که خود نیز یک توهم نوری است یک روش سرگرم کننده برای محک زدن ذهن شماست. در این نوع از تست های هوش، باید مسئله را با دقت بررسی کنید و با استفاده شواهد موجود در تصویر به پاسخ برسید.جالب تر معماهای معمولی هستند. زیرا برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید چون پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه این تست هوش جالب را برای شما آماده کرده ایم. در این تست شما باید تشخیص دهید کدام  زن زودتر می میرد.

 توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا تست های بینایی ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت عملکرد ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

تست هوش مرگ

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید به نظر شما چه کسی زودتر می میرد؟

تست هوش مرگ 1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تست های هوش همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. حل کردن تست ها نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد.

آیا توانستید تشخیص دهید کدام خانم زودتر می میرد؟ اگر بله به شما تبریک می گوییم.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید یا به پاسخ خود شک دارید، نگران نباشید. ما پاسخ درست را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

تست هوشپاسخ

شما می توانید این تست جالب اول فارس را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

نظر دادن یادتون نره !

عوارض بسیار خطرناک دیر خوابیدن که باید آنها را جدی بگیرید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

گم نام پنجشنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۶:۴۵

اصلا تصویر برام نمیاد☹????

سامان یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

خیلی خیلی خوب بود من از این سایت خیلی خوشم می آید

آخرین اخبار