چاپ کد خبر: 99178
13 آذر 1401

تست هوش تاج گمشده؛ اگر چشم عقابی دارید می توانید تاج گمشده را پیدا کنید!

تست بینایی تاج گمشده 1
به یک تست هوش و بینایی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. امروز ما شما را با این تست هوش و بینایی که خود یک توهم نوری است به چالش می کشیم نا تاج گمشده را پیدا کنید. اما کارشناسان می گویند فقط افرادی چشم عقابی می توانند تاج گمشده را در طول ۵ ثانیه پیدا کنند. شما چطور آیا از چشمان به تیزبینی عقاب دارید؟پس با انجام تست هوش و بینایی تاج گمشده بینایی خود را بیازمایید!

توهم نوری چیست؟

تست هوش و بینایی تاج گمشده: توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه آزمون های دقت ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

یکی از این تصاویر سرگرم کننده را می توان در تست هوش و بینایی تاج گمشده مشاهده کرد. اکنون با انجام این تست هوش و بینایی خود را محک بزنید.

تست هوش و بینایی تاج گمشده را در طول ۵ ثانیه پیدا کنید!

تاج گمشده را پیدا کنید

تصویر بالا به عنوان یک پازل بینایی برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در این توهم، شما می توانید یک اتاق خواب را ببینید، همه چیز معمولی به نظر می رسد. اما جایی در تصویر تاجی گمشده است.

این توهم بینندگان را به چالش می کشد تا تاج گمشده در تصویر را در طول ۵ ثانیه یا کمتر پیدا کنند. ادعا شده است که تنها ۵ درصد از مردم می توانند تاج را در این تصویر پیدا کنند.

تست هوش و بینایی تاج گمشده یک راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش بینایی شماست.

آیا توانستید تاج گمشده را پیدا کنید؟

اگر پیدا کردن تاج پنهان برایتان سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

جواب

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می توانید تاج را پیدا کنید. برای سهولت شما، آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

تاج گمشده

تاج روی قفسه درست بالای تخت بین کتاب ها و یک گل قرار دارد.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.
بنابراین به ما بگویید، آیا موفق شدید تاج گمشده را در طول ۵ ثانیه یا کمتر تشخیص دهید؟
برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار