چاپ کد خبر: 144978
11 خرداد 1403

تست هوش : ۳ تفاوت این دو تصویر را در ۳۶ ثانیه کشف کنید

بسیار خب، کارآگاهان تیزبین، برای یک ماجراجویی حیرت انگیز دور هم جمع شوید! وقت آن است که آن کلاه‌های کارآگاهی (می‌دانیم که عملاً روی آن‌ها چسبیده‌اند) و در این چالش نقطه‌تفاوت شیرجه بزنید!در این چالش  شناخت و تقویت هوش شرکت کنید و با خودتان مسابقه دهید تا ۳ اختلاف را در عرض ۳۶ ثانیه شناسایی کنید.

با مقایسه دو تصویر به ظاهر یکسان، مهارت های مشاهده خود را تقویت کنید. یک ذره بین بگیرید، یک دوست را درگیر کنید و کارآگاه درونی خود را فعال کنید. راه حل را بررسی کنید تا ببینید آیا استاد تشخیص تفاوت هستید یا خیر

تست هوش : 3 تفاوت این دو تصویر را در 36 ثانیه کشف کنید

تفاوت را پیدا کنید: برای چالش هیجان انگیز امروز اول فارس که پیدا کردن تفاوت ها دو تصویر است  آماده شوید! با مقایسه دو تصویر به ظاهر یکسان، مهارت های مشاهده خود را تقویت کنید. به جزئیات توجه کنید و به دنبال تفاوت بین دو تصویر باشید. شکل ها، رنگ ها و بافت ها را با هم مقایسه کنید. پس از مدتی، باید بتوانید تفاوت های آنها را شناسایی کنید.

آیا می توانید ۳ تفاوت در این جفت ها را در ۳۶ ثانیه کشف کنید؟ چالش در انتظار است – اجازه دهید بازی ها شروع شوند!

 ۳ تفاوت در ۳۶ ثانیه

ماجراجویان شجاع! آماده شوید تا چکمه‌های خود را ببندید، آن چشم‌ها را صاف کنید، و برای کشف اسرار گیج‌کننده مانند شماره تلفن یک پری دریایی، سفری را آغاز کنید.

سفر ما نوید یک فرار هیجان انگیز از نقطه تفاوت را می دهد که حتی ریش سیاه را نیز حسادت می کند!

چشمان خود را به این تصویر از یک شیر دریایی بچشید.

تست هوش : 3 تفاوت این دو تصویر را در 36 ثانیه کشف کنید

برخلاف بسیاری دیگر از پستانداران دریایی، این موجودات تنومند می توانند باله های عقب خود را به جلو بچرخانند تا چهار دست و پا راه بروند. این ترفند بسیار خوب به آن‌ها اجازه می‌دهد علیرغم ظاهر حجیم‌شان، به طرز شگفت‌آوری روی خشکی حرکت کنند. این آنها را از فوک‌ها متمایز می‌کند که، اجازه دهید با آن روبرو شویم، در بیرون از آب بسیار ناجور به نظر می‌رسند. این توانایی ویژه به ماهی‌های دریایی کمک می‌کند تا بدن عظیم خود را به راحتی از آب بیرون بکشند و روی سواحل یخی یا سنگی بیاورند.

بسیار خب، کارآگاهان تیزبین، برای یک ماجراجویی حیرت انگیز دور هم جمع شوید! وقت آن است که آن کلاه‌های کارآگاهی (می‌دانیم که عملاً روی آن‌ها چسبیده‌اند) و در این چالش نقطه‌تفاوت شیرجه بزنید! سرنخ‌ها ممکن است مانند مارماهی در حمام حباب‌دار لغزنده باشند، اما نگران نباشید – شما ۳۶ ثانیه فرصت دارید تا پرونده را باز کنید! پیروزی در انتظار است، رفقای تیزبین من!

دوستان! اجازه دهید شمارش معکوس شروع شود:

۳۶

۳۵

۳۴

۳۳

..

..

.

.

.

.

.

.

۱…

دینگ-دینگ-دینگ!

زمان به پایان رسیده است، شما کارآگاهان باهوش !

بنابراین، آیا با سرعتی شبیه به شرلوک، پرونده را شکست دادید، یا هنوز چند سرنخ یواشکی مانند گنج های پنهان در کمین هستند؟ نگران نباشید اگر هنوز در حال فکر کردن هستید – برای کشف بزرگ به پایین بروید و در شکوه مهارت کارآگاهی خود غرق شوید!

نقطه تفاوت: راه حل
احسنت ، کارآگاه فوق العاده! پیروزی شما مانند یک پای تازه پخته شده شیرین است و مهارت های مشاهده چشم عقابی و پشتکار تسلیم ناپذیر شما را به نمایش می گذارد. چه به تنهایی با این چالش مقابله کرده باشید یا یک همراه قابل اعتماد در کنار خود داشته باشید، پیروزی شما گواهی بر فداکاری و هوش تیز شماست.

لحظه ای که مشتاقانه منتظرش بودید – فاش شدن بزرگ! همانطور که یک بار دیگر تصویر را بررسی می کنید، از کشف هر تفاوت پنهان لذت ببرید.

چه همه آنها را دیدید یا فقط تعدادی از آنها را مشاهده کردید، از هیجان سفر تحقیقاتی لذت ببرید. این مهارت‌های کارآگاهی را تا حدی تیز نگه دارید، زیرا هرگز نمی‌دانید که معمای بعدی چه زمانی رخ خواهد داد!

نظر بدهید

طرز تهیه و خواص آب پنیر که برای سلامتی و بدنسازی معجزه می کند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار