چاپ کد خبر: 36439
21 مهر 1399

تصادف خونین پژو و پراید پر از سرنشین در محور یاسوج به شیراز

مصدومیت 12 نفر با بی‌احتیاطی پژو و ظرفیت «فوق فول» پراید!/ انتقاد پلیس از جاده یاسوج- شیراز

 فارس:در تازه ترین اتفاق جاده‌ای در محور یاسوج به شیراز بر اثر برخورد پژو و پراید متاسفانه ۱۲ نفر مصدوم می‌شوند.

 محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گاه و بی‌گاه شاهد تصادفات خونین و غمباری است که علت آن یا بی‌احتیاطی رانندگان و یا نقاط حادثه‌خیزی است که چنین اتفاقات ناخوشایندی در آن‌ها رخ می‌دهد.

در آخرین اتفاق جاده‌ای در محور یاسوج به شیراز بر اثر برخورد پژو و پراید متاسفانه ۱۲ نفر مصدوم می‌شوند که بنا به گفته محسن جلیل رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل می شوند و حال برخی از آن‌ها طبق گفته این مسوول چندان رضایت‌بخش نیست.

اما سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با فارس به علت حادثه اشاره می‌کند که به دلیل انحراف به چپ خودروی پژو این اتفاق رخ می‌دهد و چنین حادثه‌ای رقم می‌خورد.

این مسوول به سرنشینان پر شمار خودروی پراید اشاره می‌کند که جملگی مصدومان این تصادف از سرنشینان پراید هستند و به مردم توصیه می‌کند به دلیل خطرات جاده‌ای به اندازه ظرفیت خودرو اقدام به حمل سرنشین کنند.

وی همچنین به وضعیت نامطلوب جاده یاسوج به شیراز حدفاصل پریکدان تا تنگ سرخ اشاره می‌‌کند که خطرآفرین است و به مسوولان توصیه می‌کند فکری به حال این محور کنند.

ویسی‌پور گفت: به دلیل رفت و برگشت بودن و کم عرض بودن جاده چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و در کل به دلیل وجود نقاط حادثه‌خیز متعدد ۱۰ درصد از تلفات جاده‌ای مربوط به این محور است.

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهروند مادوان چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲:۵۲

بله کور که نیستیم می بینیم و میدونیم که جاده ها نسبت به ترافیکهای برون شهری امروزی غیر استاندارد هستند ولی اینکه مسولین کر و کور باشند و فقط موقع بروز حوادث دوتا مطلبی بیان کنند و مفقود الاثر بشن برای این مردم جواب نمیشه این مردم مرد عمل میخوان
‌بحث ماشین شوتی هم که دیگه افتضاح

جلیل سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۵:۰۵

جاده های یاسوج مملو شده از خودروهای قاچاقچی به اصطلاح شوتی که هیچ نظارتی نیست، و جان ومال مردم بیگناه را میگیرن،

بدون نام سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲:۱۲

سلام متاسفانه همه جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد همینطور هستن که طی ۲۰سال قبل هیچ تغیییری نکرده است،تا مشکلی پیش نیاد ،هیچ مسولی کاری نمی کنه ،الان که چند تا خانواده عذارشدن،چی جواب می دهین،خداوند هرمسولی که به فکر مردم نیست،ومشکلات مردم راحت نکند از همین اتفاقات بدمثل تصادف براش پیش بیاد،از خداوروز قیامت بترسید مسولئین محتررررررم

آخرین اخبار