چاپ کد خبر: 80396
19 فروردین 1401

تصادف مرگبار در جاده لار- جهرم با ۵ کشته و مصدوم/بزرگراه لار- جهرم- بندرعباس چه شد؟

تصادف 1

وقوع یک فقره تصادف در جاده لار- جهرم بامداد جمعه ۱۹ فروردین ماه جاری ۲ کشته و سه مصدوم داشت.

به گزارش اول فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان جمعه گفت: در این تصادف مرگبار که بامداد جمعه رخ داد با برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی سمند ۲ نفر از سرنشینان سمند جان باختند و سه نفر هم مصدوم شدند.

محمد صباغی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: سه نفر مصدوم این حادثه نیز با انجام عملیات احیا و اقدامات اولیه پزشکی از سوی نیروهای اعزامی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع )لار برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: این تصادف در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری لار و فاصله ۱۰ کیلومتری از پلیس راه لار- جهرم و نزدیک به شهر دهکویه لارستان به وقوع پیوست.

صباغی افزود:  به محض اطلاع و گزارش این تصادف سه دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس دهکویه،کورده و کمربندی لار-بندرعباس در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهر لار نیز اعلام کرد که نیروهای آتش نشانی هم که در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شده بودند اجساد را از لابلای خودروها بیرون می کشیدند و تحویل عوامل و نیروهای اورژانس دادند.

بر اساس این گزارش، تکمیل و بهره برداری بزرگراه لار- جهرم- بندرعباس به عنوان یکی از محورهای ترانزیتی و استراتژیک در جنوب کشور همواره از دغدغه ها و خواسته های جدی مردم منطقه جنوب ، مسئولان و مقامات اجرایی استان فارس و شهرستان لارستان بوده است.

طرح ملی چهارخطه لار- جهرم- بندرعباس با بیش از ۹سال آغاز عملیات اجرایی همچنان با میانگین پیشرفت فیزیکی کمتر از ۴۰درصد در حال اجراست که برای تکمیل این بزرگراه به بیش از ۱۴هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گفته مسئولان و بر اساس آمارهای روزانه، از بندرعباس در روز بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تریلی حامل سوخت و مواد غذایی به سمت استان فارس و مرکز کشور بارگیری می‌شود یعنی در هر ساعت حدود ۲۰ تریلی بارگیری و در این مسیر تردد می‌کنند.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی بیش از ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس واقع شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

mohsen شنبه , ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۱۷

لاستیکش ترکیده بوده .منحرف شده سمت تریلر

ناشناس جمعه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

جادهامقصرنیستنندرانندهامقصرندازبطاحتیاطی وخماری

ناشناس جمعه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

توتصویر بزرگراه است امان ازداراب باجاده باریک

آخرین اخبار