چاپ کد خبر: 96516
28 مهر 1401

تصادف مرگبار دو خودرو در محور قائمیه به دشت ارژن +عکس

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون، گفت: تصادف دو دستگاه خودرو در پل راهدارخانه سه فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

111 1

به گزارش اول فارس ، بهمن جمشیدی با اعلام این خبر  اظهار داشت: تصادف دو دستگاه خودرو سمند و پراید در محور قائمیه به دشت ارژن در پل راهدارخانه، ۳ فوتی و دو مصدوم برجا گذاشت.

وی در تشریح این خبر افزود: بامداد امروز پنجشنبه گزارش تصادف دو دستگاه خودرو در پل راهدارخانه به مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون اطلاع داده شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش عوامل اورژانس از پایگاه‌های ابوالحیات و دشت برم به محل حادثه اعزام شدند که در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو در محل حادثه جان‌باختند و دو مصدوم این حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان ولی‌عصر کازرون منتقل شدند.

در این ارتباط سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی”  بیان کرد: بامداد امروز (۲۸ مهر) از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی”دشت ارژن-شیراز” به ماموران اعلام و سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس‌راه در بررسی‌‌های اولیه مطلع شدند سواری پراید با ۴ سرنشین به دلیل تجاوز به چپ با خودرو سمند برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان با بیان اینکه در این حادثه راننده و ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم فوت و راننده سمند و دیگر سرنشین پراید مجروح و راهی بیمارستان شدند، به شهروندان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار