چاپ کد خبر: 117172
5 مرداد 1402

تصاویری از عمارت فوق لاکچری شاهرخ خان

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی شهر هند، Mannat است که توسط همسر شاهرخ خان به همراه معمارطراح Kaif Faquih طراحی شده است و تقریباً یک دهه طول کشید تا تکمیل شود.در این مطلب می‌توانید تصاویری از داخل این عمارت را ببینید.

گوری خان همسر شاهرخ خان در مورد نمای نمادین مانات می گوید: «من آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نمیکنم. دلگرم شما را از جلوی درهای خان ها برای گشت و گذار در خانه خیره کننده آنها می برد.

شاهرخ خان با نزدیک به ۱۰۰ فیلم بالیوودی و نزدیک به ۳۰ سال تجربه جلوی دوربین است. نام خانوادگی او در سراسر جهان مشهور است با این حال، همیشه اینطور نبوده است. یک پسر ساده دهلی با رویایی بزرگ در دهه ۸۰ بوده که به بمبئی نقل مکان کرده است.

Mannat، یک خانه ییلاقی شش طبقه با چندین اتاق خواب و قسمت نشیمن، یک سالن ورزشی، یک کتابخانه و یک سالن شخصی، یکی از گران ترین اقامتگاه های بمبئی است. در هر روز، انبوهی از طرفداران خان را خواهید دید که در مقابل دروازه‌های درخشان آن صف می‌کشند به امید اینکه سلفی عالی بگیرند یا نگاهی اجمالی به خانه بیاندازند.

در زیر تصاویری از نمای داخلی این عمارت را میتوانید ببینید

از هر طرفدار شاهرخ خان بپرسید به شما آدرس را می گوید .نمای بیرونی خانه به لطف ستون های سفید کلاسیک و دروازه بزرگ مشکی آن فوراً قابل تشخیص است. اما به محض اینکه وارد خانه می شوید، سه رنگی که رنگ خانه را تعیین می کند، بژ، قهوه ای و سفید است.

همچنین کفپوش های چوبی تیره، فرش های مجلل و قطعات چرمی مجلل را در گوشه های مختلف خانه خواهید دید. گوری خان، که نگاهی نادر از خانه خانوادگی خود را با Vogue India به اشتراک گذاشت، فاش کرد: «من فضاهای مینیمالیستی را دوست ندارم، من عاشق چیزهایی هستم که گرم، شخصی و کلکسیونی هستند. خانه من به تدریج در طول سال ها جمع آوری چیزهایی که من با اشتیاق نسبت به آنها احساس می کنم ساخته شده است. ضروری است که چیزی را خودتان بسازید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار