تصاویری از پارک کوهستانی دراک شیراز که تاکنون ندیده اید

تصاویری از پارک کوهستانی دراک شیراز که تاکنون ندیده اید

دراک کوهی است در شهر شیراز که از غرب این شهر آغاز شده و با گذشتن از شمال غرب شهر ادامه یافته و به روستای علی آباد منتهی می شه. بنایی در قلهٔ کوه ساخته شده که در آن مشخصات کوه و قله به صورت مکتوب بر روی یک لوح وجود دارد. قله کوه دراک  […]

دراک کوهی است در شهر شیراز که از غرب این شهر آغاز شده و با گذشتن از شمال غرب شهر ادامه یافته و به روستای علی آباد منتهی می شه. بنایی در قلهٔ کوه ساخته شده که در آن مشخصات کوه و قله به صورت مکتوب بر روی یک لوح وجود دارد.

کوه دراک شیراز 2

قله کوه دراک  حدود ۲۹۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و وجه شمالی آن معمولا از اوایل آذر تا اواخر اسفند پوشیده از برف است.

با بارشهای روزهای گذشته، ارتفاعات اطراف شیراز و کوهستان دراک سفیدپوش شده است و طبیعت برفی، جلوه های زیبایی در پارک کوهستانی دراک در غرب شهر شیراز خلق کرده است.

کوه دراک شیراز 32 کوه دراک شیراز 31 کوه دراک شیراز 30 کوه دراک شیراز 29 کوه دراک شیراز 28 کوه دراک شیراز 27 کوه دراک شیراز 26 کوه دراک شیراز 25 کوه دراک شیراز 24 کوه دراک شیراز 23 کوه دراک شیراز 22 کوه دراک شیراز 21 کوه دراک شیراز 20 کوه دراک شیراز 19 کوه دراک شیراز 18 کوه دراک شیراز 17 کوه دراک شیراز 16 کوه دراک شیراز 15 کوه دراک شیراز 14 کوه دراک شیراز 13 کوه دراک شیراز 12 کوه دراک شیراز 11 کوه دراک شیراز 10 کوه دراک شیراز 9 کوه دراک شیراز 8 کوه دراک شیراز 7 کوه دراک شیراز 6 کوه دراک شیراز 5 کوه دراک شیراز 4 کوه دراک شیراز 3  کوه دراک شیراز 1

عکس:رضا قادری

 

مطالب مرتبط

عرضه خارج از شبکه مرغ تنظیم بازار با قیمت گران در شهر شیراز

کشف یک ستون سنگی قاجاری در بلوار آفرینش شیراز+عکس

جزئیات تازه از شلیک به خودرو پژو پارس در خیابان زائری شیراز

نظرات