چاپ کد خبر: 144863
10 خرداد 1403

تصاویر «کیا ئی وی ۳ » کراس اوور اقتصادی کره ای که در راه است

هر چند تاکنون در رابطه با جزئیات فنی کیا ئی وی۳ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما در توسعه این خودرو از پلتفرم ئی-جی ام پی استفاده می شود که قبلا در خودروهای ئی وی۶ و ئی وی۹ مورد آزمایش قرار گرفته است.

Kia EV3 is an economical Korean crossover
به گزارش اول فارس ، ئی وی۳ یکی از محصولات جذاب کیا و احتمالا یکی از موفق ترین آن ها طی سال های آتی خواهد بود. این کراس اوور سال ۲۰۲۵ وارد بازار آمریکا نیز می شود. ئی وی۳ از نظر اندازه مقداری نسبت کیا سلتوس کوچک تر است و مهم تر از همه، برچسب قیمتی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار دارد. طول کیا ئی وی۳ حدود ۴۳۰۰ میلیمتر طول دارد که ۸۴ میلیمتر از سلتوس کمتر است.

در رابطه با جزئیات فنی کیا ئی وی۳ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما در توسعه این خودرو از پلتفرم ئی-جی ام پی استفاده می شود که قبلا در خودروهای ئی وی۶ و ئی وی۹ مورد آزمایش قرار گرفته است.

ظرفیت بسته باتری با توجه به تریم احتمالا ۵۸ و ۸۱.۴ کیلووات ساعت خواهد بود که این میزان برای دستیابی به برد حرکتی بالغ بر ۵۶۰ کیلومتر مناسب است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۸ کیلوواتی نیز یکی دیگر  از پیش بینی های تقریبا دقیق برای کیا ئی وی۳ محسوب می شود.

فضای داخل کابین جز عملکرد موفق خودروساز کره ای به نسبت برچسب قیمت خودرو است. از فناورانه ها باید به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال در قابی یکپارچه اشاره کنیم. همچنین نمایشگر هداپ در حالت آپشن ارائه می شود.

دستیارهای ایمنی رانندگی نیز در این خودرو حضوری فعالی دارند که از جمله باید به هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری، سنسورهای هشدار برخورد و کروز تطبیقی اشاره کرد.

کیا ئی وی۳ از فناوری شارژ وی۲ال یا ریورز نیز پشتیبانی می کند که می توان از توان باتری خودرو برای راه اندازی دستگاه های برقی مانند قهوه ساز یا سشوار در هر مکانی استفاده کرد.منبع:عصر ایران

Kia EV3 is an economical Korean crossover

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار