تصویر فاش شده از نسخه‌ی استاندارد ردمی نوت ۱۴

بنابر تصویر فاش شده از نسخه‌ی استاندارد ردمی نوت ۱۴، طراحی این گوشی به نسل‌های قبلی بیش‌تر شباهت دارد.

اول فارس: تصویری از ردمی نوت ۱۴ که به‌صورت آنلاین منتشر شده، طراحی‌ای را که به‌طور قابل توجهی با همتایان پرو آن تفاوت دارد، نشان می‌دهد. مدل استاندارد نوت ۱۴ که قرار است در کنار نسخه‌های پرو، امروز در چین رونمایی شود، ظاهراً دارای طراحی سنتی‌تر، به‌خصوص برای ماژول دوربین است.

به‌گزارش وبسایت چینی CNMO و بر اساس تصویری که توسط Panda is Bald در ویبو به اشتراک گذاشته شده، ردمی نوت ۱۴ یک ماژول دوربین مربعی‌شکل دارد که در گوشه‌ی بالا، چپ قاب پشتی آن قرار گرفته است. این طراحی با مدل‌های نوت ۱۴ پرو و پرو پلاس که یک ماژول دوربین مرکزی بزرگ با طراحی مربعی و گوشه‌های گِرد‌تر دارند، کاملاً فرق می‌کند.

عکس منتشرشده نشان‌دهنده‌ی سیستم دوربین دوتایی به همراه یک فلش LED برای مدل استاندارد نوت ۱۴ است. ردمی تأیید کرده که این دستگاه به یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

تصویر فاش شده از نسخه‌ی استاندارد ردمی نوت ۱۴

بنا‌بر شایعات اخیر، ردمی نوت ۱۴ ممکن است با یک صفحه‌نمایش اولد با ابعاد ۶٫۶۷ اینچ و وضوح +FHD عرضه شود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت بهره می‌برد. انتظار می‌رود دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی باشد و یک حسگر ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی (احتمالاً فوق‌عریض) حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اصلی را همراهی کند.

گفته شده که ردمی نوت ۱۴ با تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ و پیکربندی‌هایی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 عرضه خواهد شد. این گوشی ممکن است به یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز باشد.

ویژگی‌های احتمالی دیگر ردمی نوت ۱۴ شامل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و رابط‌کاربری HyperOS بر پایه اندروید ۱۴ می‌شود. انتظار داریم مدل‌های پرو از رتبه‌بندی IP69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره ببرند؛ اما مدل پایه‌ی سری نوت ۱۴ احتمالاً به استاندارد پایین‌تر IP64 بسنده می‌کند.منبع:زومیت

مطالب مرتبط

افشای مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۴ پرو ۴G شیائومی

سری ردمی نوت ۱۴ هفته‌ی آینده رسماً معرفی می‌شوند

ردمی نوت ۱۴ گوشی انقلابی و جدید شیائومی بزودی در بازار+مشخصات

نظرات