چاپ کد خبر: 96868
6 آبان 1401

تلویزیون هوشمند ۸۶ اینچی شیائومی X86 با وضوح ۴K و بدنه‌ فلزی

شیائومی از تلویزیون غول‌پیکر ردمی X86 با وضوح ۴K و بدنه‌ی فلزی رونمایی کرده است. این محصول از پنل ۸۶ اینچی بهره می‌برد و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۹۷ درصد است.

تلویزیون هوشمند

شیائومی تلویزیون هوشمند جدیدی تحت برند ردمی معرفی کرد. این محصول که Redmi X86 نام دارد امکان پخش محتوا را با کیفیت ۴K ارائه می‌دهد. این تلویزیون غول‌پیکر ۸۶ اینچی از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن ۱٫۹ در ۱٫۲ متر است.

از دیگر ویژگی‌های ردمی X86 می‌توان به دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه USB 2.0 و USB 3.0 و همچنین پشتیبانی از وای‌فای دوباند اشاره کرد.

به گزارش Gizmochina، تلویزیون هوشمند جدید ردمی تجربه‌ی تماشای همه‌جانبه‌ی محتوا را با کیفیت صدای بالا به‌کاربران ارائه می‌دهد. این محصول از دو بلندگوی ۱۰ واتی بهره می‌برد و بدنه‌ای از جنس فلز دارد. علاوه‌براین می‌توان با استفاده از دستیار هوشمند XiaoAI، این دستگاه را با فرامین صوتی کنترل کرد.

تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند ردمی X86 به یک تراشه‌ی چهارهسته‌ای A55، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است. این محصول با برچسب قیمت ۶۹۲ دلار درچین قابل پیش‌خرید است که البته قیمت آن پس‌از شروع عرضه به ۷۳۳ دلار افزایش خواهد یافت. درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد عرضه‌ی جهانی این دستگاه منتشر نشده است اما مشتریان چینی می‌توانند آن را ازطریق وب‌سایت JD.com سفارش دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار