تمام انبارهای ضایعاتی در سطح منطقه ۲ شیراز پملب می‌شود/ واقعاً ؟!

سرپرست شهرداری منطقه ۲ شیراز از عزم راسخ به منظور رسیدگی به چالش‌های شهری خبر داد و گفت: تمام انبارهای ضایعاتی در سطح منطقه ۲ در روزهای آینده پلمب می‌شود.

ضایعات

به گزارش اول فارس، سیدکمال پاک‌فطرت در جلسه ساماندهی انبارهای ضایعاتی سطح منطقه که با حضور نماینده سازمان مدیریت پسماند و نماینده سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، معاون خدمات شهری و مسئول تخلفات منطقه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به انبارهای ضایعاتی از درخواست‌های مهم شهروندان بوده که به صورت ویژه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر این موضوع که پیشرفت و تحقق اهداف بزرگ در سایه هم‌دلی و هم‌افزایی محقق می‌شود، افزود: تمام انبارهای ضایعاتی در سطح منطقه ۲ در روزهای آینده پلمب می‌شود و برای این اقدام تمام بخش‌های شهرداری منطقه ۲ به صورت ویژه برای رسیدگی به این موضوع بسیج شده‌اند.

سرپرست شهرداری منطقه ۲ تصریح کرد: در سطح منطقه تعداد ۶۰ انبار جمع‌آوری ضایعات بدون مجوز مشغول فعالیت هستند که مشکلاتی را در زمینه بهداشت، سلامت، ترافیک، ناامنی، آسیب‌های اجتماعی به وجود آورده و چشم‌انداز شهری را مخدوش کرده است.

پاک فطرت، ضمن قدرانی از تلاش‌های دادستان به منظور رسیدگی به این موضوع خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، دستگاه‌های مختلف همچون سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری و سازمان مدیریت پسماند با شهرداری منطقه ۲ مشارکت بسیاری دارند.

وی همچنین با اشاره بر تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر جلب رضایتمندی شهروندان اضافه کرد: به موازات فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی، نگاه ویژه‌ای به ساماندهی چالش‌های شهری خواهیم داشت.

مطالب مرتبط

شهردار جدید منطقه ۲ شیراز منصوب شد

توصیه شهردار منطقه ۲ شیراز به اهالی منطقه: املاک خود را ارزان نفروشید/ آغاز احداث پروژه بنکداران

نظرات