چاپ کد خبر: 3067
4 دی 1397
مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی فارس اعلام کرد:

توزیع نامحدود گوشت منجمد در استان فارس

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان فارس از توزیع نامحدود انواع گوشت مرغ و گوساله منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف این استان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، به نقل از جهادکشاورزی فارس، هدایت‌الله رحیمی سه‌شنبه ۴ دیماه اعلام کرد: قیمت مرغ منجمد عرضه شده به ازای هرکیلو ۸۹ هزار ریال و قیمت گوشت گوساله منجمد به ازای هر کیلو ۲۹۰ هزار ریال تعیین شده است.

او با تاکید براینکه قیمت اعلام شده برای مصرف کنند است، به تمام تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فعالان صنف عرضه مرغ اعلام کرد که می‌توانند برای دریافت این کالاها مستقیما به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رحیمی با اشاره به هماهنگی انجام شده با تعاونی کشتارگاه‌های مرغ استان فارس، اعلام کرد: از تاریخ ۶ دیماه در سه فروشگاه زنجیره‌ای شیراز، توزیع گوشت مرغ گرم به قیمت ۱۱۹ هزار و ۹۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم، آغاز می‌شود.

این مقام مسئول گفت: برای تمام مراکز عمده مصرف مانند دانشگاه‌ها، بیمارستان ‌ ها، آموزشگاه‌ها و همچنین برای صنایع تبدیلی نیز سهمیه گوشت مرغ و گوساله منجمد پیش بینی و به آنها تحویل داده شده است.

رحیمی گفت: سهمیه صنوفی نظیر سفره‌خانه داران، پزندگان، پیتزا و ساندویچ فروشان نیز از این کالا تعیین و به آنها تحویل خواهد شد .

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار