چاپ کد خبر: 147073
2 تیر 1403

توزیع ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله وارداتی در استان فارس درست ، کجا توزیع می شود؟

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی طرح تنظیم بازار در سطح این استان خبر داد.

توزیع 300 تن گوشت گرم گوساله وارداتی در استان فارس درست ، اما کجا توزیع می شود؟
به گزارش اول فارس ، مجتبی دهقان پور بیان کرد: توزیع این نوع گوشت از بیست و نهم خرداد ماه در سطح شهر شیراز آغاز شده است.

به گفته او؛ قیمت فروش هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله وارداتی ۲۹۹ هزار تومان تعیین شده و تمامی شعب فروشگاه‌های رفاه، کورش و هایپر گوشت بهین واقع در خیابان فلسطین به فروش این محصول اختصاص یافته است.

دهقان پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله برای توزیع در فروشگاه‌های مذکور به استان فارس اختصاص یافته، تصریح کرد: تعاونی‌های مصرف کارکنان و کارگران می‌توانند با ثبت درخواست در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نسبت به تهیه این نوع گوشت برای کارکنان خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: حجم قابل توجهی از واردات گوشت گرم توسط بخش خصوصی و تعدادی از وارد کنندگان از کشور برزیل انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تقویت زنجیره تولید از جمله اهداف واردات گوشت است، افزود: پیش بینی می‌شود با افزایش سیر صعودی واردات گوشت، بازار این محصول به ثبات رسیده و شاهد تثبیت و نزول قیمت‌ها باشیم.

او اظهار کرد: ایجاد توازن بین میزان تولید و بازار مصرف از دیگر اهداف واردات گوشت قرمز است و با توجه به افزایش قیمت آن در ماه‌های گذشته واردات این کالا برای کمک به معیشت مردم در دستور وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اضافه کرد: محدودیتی برای واردات گوشت گرم و منجمد وجود ندارد و بسته به میزان تقاضای مردم توزیع گوشت ادامه خواهد داشت.

لازم به توضیح است علیرغم درخواست های مکرر این رسانه مبنی بر اعلام نشانی محل های توزیع جهت اطلاع اقشار مختلف مردم خصوصا نیازمندان ، از این مهم در خبرهای منتشره از سوی دستگاه های متولی خبری نشده است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار