چاپ کد خبر: 1249
2 آبان 1397

توصیه های فرماندار بویراحمد برای تامین امنیت پارک جنگلی یاسوج

image 460 306

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، پارک جنگلی یاسوج یکی از بهترین مکان های تفریحی در این شهر است که در همه فصول از سال زیبایی ها و جذابیت های خاص خودش را دارد و هیچ گاه تکراری به نظر نمی آید بهار این پارک بهشتی از درختان بلوط است و پاییز آن رنگی زرد و زیبا را به نمایش می گذارد.

با وجود چنین زیبایی های که دارد و اینکه در برخی از بخش های آن نیز چراغ هایی نصب شده است اما متاسفانه به خوبی مورد استقبال خانواده های یاسوجی قرار نمی گیرد گویا این پارک را پارکی ترسناک می بینند در حالی که این پارک با وجود چند شهید گمنام در آن زیبا تر به نظر می رسد اما به دلیل چند اتفاق در گذشته بدنام شده است و همچنان بدنام است.

حیف است که مردم این شهر با وجود چنین نعمتی اما از آن بترسند، البته نمی توان مردم را مقصر دانست چرا که در گذشته اتفاقاتی رخ داده که باعث این بدنامی شده است اما برای این مشکل چه باید کرد؟ چه کاری باید کرد که پارک جنگلی یاسوج مکانی امن برای مردم شود.

95320

در همین خصوص با فرماندار بویراحمد مصاحبه ای داشتیم که در زیر می خوانید.

فرماندار بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: بخشی از پارک جنگلی که مراحل واگذاری ان به وزارت نفت در حال انجام است اما برای بخش دیگر آن شهرداری و سایر دستگاه ها باید برای امنیت ان اقدام کنند.

کناری با بیان اینکه برای بهبود وضعیت پارک جنگلی به آب نیاز است گفت: روشنایی پارک مشکلی ندارد و در دو فصل تابستان و بهار افرادی زیادی برای تفریح به آنجا می روند که نیروهای انتطامی می توانند با تدابیری که دارند در این بخش شرایط بهتری ایجاد کنند.

فرماندار بویراحمد افزود: برای استقبال بیشتر مردم از این پارک نیاز است که شهرداری از سایر  دستگاه ها نیز کمک بگیرد و برای زیبا سازی مسیر این پارک و ایجاد سرویس های بهداشتی اقدام کند هر چند که بخشی از پارک واگذار شده است و وزارت نفت ساخت و سازهایی را در آن خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بخشی از پارک از منابع طبیعی به شهرداری واگذار شده است که باید تمهیدات لازم را داشته باشد البته اگر مردم  در پارک حضور پیدا کنند بدون شک امنیت نیز از طریق نیروی انتظامی برقرار می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار