چاپ کد خبر: 63640
18 مرداد 1400

توضیح پلیس آگاهی در باره دستگیری جراح مشهور و پروازی در شیراز

پزشک قلابی

به گزارش اول فارس، سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با هویت و مدارک جعلی در امورات تخصصی پزشکی ( جراحی پلاستیک ) پس از جلب اعتماد مراجعین خود ، اقدام به جراحی باز در اماکن زیر زمینی ( غیر مجاز و غیر استاندارد با خطرآفرینی بالا ) برای افراد می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت .  

وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این متهم در چند استان دیگر از جمله تهران ، یزد و یاسوج نیز با همین ترفند اقدام به اغفال و کلاهبرداری از مردم کرده است، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم در بازجویی های تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف و اعلام کرد فاقد هرگونه مجوز و پروانه در امور پزشکی بوده و فقط مدتی به عنوان دستیار پزشک جراح زیبایی فعالیت داشته و به صورت تجربی اقدام به عمل افراد می کرده است.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ همدست متهم دستگیر و تعدادی از شاکیان نیز شناسایی شدند، افزود: این افراد با این روش مبلغ ۶ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند.

وی به شهروندان هشدار داد : کلاهبرداران افرادی سود جو هستند که از سادگی مردم سوء استفاده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند، بنابراین در برخورد با این افراد هوشمندانه رفتار و قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم از مراجع مربوطه را به عمل آورند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار