چاپ کد خبر: 113158
8 خرداد 1402

توقیف یک اتوبوس و دستگیری راننده آن در کمارج کازرون

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 38 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اول فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی “کمارج” کازرون حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس حامل کالا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این اتوبوس ۱۹ عدد فن موتور کولرگازی، ۲ دستگاه اسپیکر با متعلقات، ۱۲ عدد چمدان، ۵۰ کیلو رنگ صنعتی، ۲ حلقه لاستیک، یک دستگاه کپی، ۸۰  عدد لوسیون و تعدادی شمع آرایشی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر سه شنبه , ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

وقتی مردم در این شرایط سخت اقتصادی هستند و بدین طریق دنبال یک کمک خرجی برای زندگی تیره و تار شده خود می باشند نباید اینگونه اجناس آنها مصادره و دستگیر و از نان خوردن خود و خانواده ایشان جلوگیری کرد.باید به آنها کمک نمود نه اینکه زندگی آنها را نابود کرد.
اینگونه کارها خیلی غلط هستند و مایه افتخار و گزارش دهی نیست.
روی زخم مردم مرحم بگذارید نه اینکه نمک بپاشید.
شما بروید با اژدهای هفت سر فساد که هر کدام از آنها روزانه یک گنج قارونی بصورت بارونی و بورانی غارت می کنند برخورد کنید نه مردم مفلوک و فلاکت زده و به نان شب محتاج.

آخرین اخبار