چاپ کد خبر: 115235
5 تیر 1402

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی در یکی از جاده های فارس

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” از کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “بهادر رزمجویی” در رابطه با این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی “مهر” در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از بازرسی از خودرو ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار