چاپ      کد خبر: 93970
14 شهریور 1401

ثبت نوبت از بهترین دکتر متخصص زنان شیراز در دکترتو

بسیاری از خانم‌ها در شیراز برای مراقبت‌های دوره‌ای و معاینه‌ها و چکاپ‌های زنانه‌ی خود به دنبال بهترین دکتر متخصص زنان هستند. از طرفی تنها معاینات و چکاپ‌های سالانه و دوره‌ای مطرح نیست و مادران باردار هم باید تحت نظر یک پزشک متخصص زنان باشند.

زمانی که به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توان بهترین متخصص زنان را پیدا کرد، استرس می‌گیرید و دائم از اطرافیان پرس‌وجو می‌کنید. دکترتو اینجاست تا به شما کمک کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دکتر زنان شیراز در دکترتو ارتباط برقرار کنید و برای انجام کار خود از او نوبت بگیرید. با ما همراه باشید و برخی از این دکترها را بشناسید.

دکتر محمود ارسلانی زاده متخصص زنان در شیراز

آیا ساکن شیراز هستید و نام دکتر محمود ارسلانی زاده را تا کنون نشنیده‌اید؟ این کمی عجیب است. دکتر ارسلانی زاده از متخصصین زنان و زایمان و نازایی است و یکی از بهترین‌ها در زمینه نازایی هستند پس اگر با مشکل نازایی مواجه شده‌اید هم می‌توانید با دریافت آنلاین از طریق دکترتو برای دکتر ارسلانی زاده، در جهت رفع مشکل خود قدم درستی بردارید.

دکتر گویا مددی فوق تخصص زنان و نازایی در شیراز

دکتر گویا مددی فوق تخصص نازایی (IVF)، لاپراسکوپی، هیستروسکوپی، عضو انجمن نازایی اروپا

رتبه اول بورد تخصصی کشور هستند که خدمات ایشان شامل: تشخیص و درمان انواع نازایی IVF-IUIPGD ، تعیین جنسیت و تشخیص بیماری های ژنتیکی ( تالاسمی، هموفیلی، SMA و… ) قبل از بارداری، انجام کلیه اعمال لاپاراسکپی و هیستروسکوپی تشخیصی و درمانیسونو هیستروگرام (SIS)سقط راجعه را در شیراز ارائه می‌دهد. آدرس مطب و اطلاعات تماس در پرفایل دکتر گویا مددی در دکترتو در دسترس است

دکتر مژگان صیادی دکتر زنان و زایمان در شیراز

دکتر مژگان صیادی یکی دیگر از پزشکان مطرح و توانمند شیراز است که فوق تخصص نازایی IVF و لاپاروسکوپی دارند. دکتر صیادی فلوشیپ نازایی خود را از دانشگاه یزد، تخصص زنان و زایمان را از شیراز و  دکترای عمومی‌شان را نیز، از دانشگاه شیراز دریافت کرده‌اند. دکتر صیادی بیش از ۱۰ سال است که در شیراز در حال فعالیت در حوزه زنان و نازایی هستند.

دکتر پریسا یزدان شناس دکتر متخصص زنان در شیراز

دکتر پریسا یزدان شناس متخصص زنان و زایمان و نازایی هستند و در شیراز مشغول به فعالیت‌اند. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به انجام زایمان فیزیولوژیک دارید، می‌توانید از دکتر پریسا یزدان شناس کمک بگیرید و برای دریافت نوبت برای ایشان اقدام کنید.

دکتر ماندانا سعادت

دکتر ماندانا سعادت فلوشیب انکولوژی زنان (سرطان زنان) و تخصص زنان و زایمان و نازایی دارند. پزشک فوق تخصص ماندانا سعادت جراح بیماری‌های زنان هم هستند. دکتر ماندانا سعادت فلوشیپ انکولوژی خود را در BCCA کانادا و پروانه سونوگرافی زنان و زایمان از ARDMS آمریکا دریافت کرده‌اند. اگر می‌خواهید که با یک ملاقات و مراجعه به پزشک نگران انجام تصویربرداری‌های تشخیصی و دقیق دیگر نباشید، می‌توانید به دکتر ماندانا سعادت مراجعه کنید.

دکتر لیلا قائدیان

دکتر لیلا قائدیان در شیراز فعالیت می‌کنند و دکترای عمومی خود را از دانشگاه شیراز دریافت کرده‌اند. ایشان همچنین تخصص زنان و زایمان و نازایی را نیز از دانشگاه شیراز دریافت کرده‌اند.

دکتر لیلا قائدیان همچنین جراحی‌های زیبایی زنان و لاپراسکوپی هم انجام می‌دهند و می‌توانید با دریافت نوبت از سایت نوبت‌دهی آنلاین دکترتو برای دکتر لیلا قائدیان، از این خدمات بهره‌مند شوید.

بیشترین علل مراجعه به دکتر متخصص زنان

خانم‌ها به دلایل مختلفی به دکتر متخصص زنان مراجعه می‌کنند که برخی از آنها دلایل شایع‌تری هستند. در ادامه برخی از مسائلی که خانم‌ها به علت آنها به متخصص زنان مراجعه می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بارداری

یکی از مهم‌ترین مسائل و شکایاتی که خانم‌ها با آن به متخصصین زنان مراجعه می‌کنند مرتبط با بارداری است. معمولا زنان بارداری که به متخصص زنان مراجعه می‌کنند بیشرتر با شکایت‌های اورژانسی و مسائل و مشکلات متنوع به مطب و یا بیمارستان می‌آیند. اما مراجعه‌ها به علت مراقبت‌های پیش از بارداری و مشاوره، مراقبت‌های روتین بارداری و بعد از زایمان هم هستند.

  • نازایی

یکی از مشکلات عمده‌ای زوجین، نازایی است. نازایی به این معناست که زن و مرد یک سال تلاش کنند و از هیچ روش جلوگیری استفاده نکنند اما نتوانند باردار شوند و یا جنین آنها زنده نماند. در چنین مواقعی به دکتر متخصص زنان مراجعه می‌کنند.

  • بیماریهای زنان

این مورد بسیار مهم و شایع را از قلم نمی‌اندازیم. یکی از مهم‌ترین علت‌های مراجعه به دکتر متخصص زنان، بیماری‌ها و اختلالات زنان است. مشکلاتی مانند خونریزی و لکه بینی، درد، عفونت‌ها، بی‌اختیاری ادرار، افتادگی رحم و مشکلات و شکایات دیگر می‌توانند از مهم‌ترین علت‌های مراجعه به متخصص زنان باشند.

  • چکاپ های زنان

چکاپ‌های زنانه و تست پاپ اسمیر از دیگر مواردی هستند که زنان را به مطب متخصصین زنان می‌کشانند. بسیاری از خانم‌ها به سلامت خود اهمیت می‌دهند و برای تشخیص زودهنگام سرطان‌ها و بیماری‌ها، به مطب زنان مراجعه می‌کنند.

متخصص زنان و زایمان در شیراز به درمان کدام بیماری ها می پردازد؟

همانطور که گفتیم سیستم تناسلی زنان بخش‌های زیادی دارد که هرکدام نقش مهمی در سلامت و همچنین تولید مثل دارند. بیماری‌های زیادی می‌تواند این اندام‌ها را درگیر کند که با ثبت نوبت دکتر زنان شیراز، می‌توانید به درمان آن‌ها بپردازید.

نوبت دکتر زنان شیراز در دکترتو

دکتر زنان شیراز برای عفونت

شایع‌ترین دلیل مراجعه خانم‌ها در شیراز به دکتر زنان عفونت است. عفونت انواع مختلفی دارد مانند عفونت باکتریایی، عفونت قارچی، عفونت رحم و غیره. علائم عفونت شامل سوزش و خارش واژن یا بوی بد واژن است. اگر این علائم را دارید بهتر است سریع‌تر در دکترتو از دکتر زنان در شیراز نوبت بگیرید.

متخصص زنان برای تنبلی تخمدان در شیراز

تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک یک بیماری زنان رایج است. از مهم‌ترین علائم این بیماری بی‌نظمی در پریود است. این بیماری می تواند روی قدرت باروری شما تاثیر بگذارد، بنابراین بهتر است علائم آن را جدی بگیرید.

دکتر فوق تخصص نازایی شیراز

ناباروری در زنان و مردان می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. بسته به علت نازایی راه‌های مختلفی برای درمان آن وجود دارد. برای پیدا کردن بهترین دکتر برای درمان نازایی در شیراز به دکترتو مراجعه کنید.

دکتر زنان خوب شیراز برای کیست تخمدان

کیست تخمدان زمانی ایجاد می‌شود که تعداد زیادی کیسه پر از مایع یا کیست در اندازه‌های مختلف در تخمدان ایجاد می‌شوند. در بسیاری از موارد این بیماری علامتی ایجاد نمی‌کند یا حتی گاهی خود به خود

خوب می‌شود، اما باز هم در صورت داشتن علائم آن باید برای درمان اقدام کنید.

دکتر متخصص زنان شیراز برای درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یا عفونت HPV نوعی بیماری مقاربتی است. عوارض این عفونت در زنان شدیدتر است و عامل اصلی سرطان دهانه رحم است. در مراجعه بعدی به دکتر زنان در شیراز در رابطه با این بیماری با پزشک مشورت کنید و با نسخه پزشک اقدام به زدن واکسن آن کنید.

چه زمانی به دکتر متخصص زنان مراجعه کنیم؟

در صورتی‌که با هر یک از مشکلات وشرایط زیر مواجه شدید، وقت را تلف نکنید و به متخصص زنان مراجعه کنید؛

مشکلات و شکایات شایع زنان که غیرطبیعی هستند

تغییر الگوی پریود

نازایی

بارداری

شکایات حاد مانند خونریزی‌ها و دردهای ناگهانی و شدید

چکاپ‌های سالانه و دوره‌ای

سرطان‌های زنان

نارضایتی از روابط جنسی

حداقل یک سال از نظر جنسی فعال هستید

روابط جنسی پرخطر داشته‌اید

نوبت دکتر متخصص و فوق تخصص زنان شیراز از دکترتو

بعد از معرفی دکتر زنان شیراز در دکترتو و خدماتی که می‌تواند به شما ارائه دهد، این سؤال پیش می‌آید که چطور از دکتر زنان در شیراز نوبت بگیریم. استفاده از سامانه‌های آنلاین نوبت‌دهی یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن دکتر زنان خوب در شیراز و نوبت گرفتن از آنهاست و یکی از بهترین سامانه‌های نوبت‌دهی آنلاین در ایران هم دکترتو است. پس برای گرفتن نوبت دکتر زنان در شیراز کافی است وارد پروفایل خود در سایت دکتر شوید و دکتر زنان را جستجو کنید. سپس از پزشک مورد نظرتان در روز و ساعتی که برایتان مناسب‌تر است، نوبت بگیرید.

یکی از مزایای نوبت گرفتن از دکترتو این است که شما می‌توانید نظرات و تجربیات دیگر بیماران و کاربران را در مورد پزشک مورد نظرتان بررسی کنید و در انتخاب بهترین دکتر زنان شیراز آگاهانه‌تری داشته باشید

لیست بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص شیراز در دکترتو

در لیست بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص شیراز در دکترتو می‌توانید بهترین پزشکان این شهر را مشاهده کنید و با استفاده از فیلترهای مربوطه، تخصص پزشکی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از این پزشکان اینترنتی نوبت مطب و یا مشاوره آنلاین دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود به آدرس مطب، شماره تلفن مطب و بیوگرافی آنها دسترسی داشته باشید.

لیست دکتر پوست شیراز

لیست دکتر متخصص پوست شیراز

متخصص، فوق تخصص قلب شیراز

لیست دکتر دندانپزشک شیراز

لیست دکتر عمومی شیراز

لیست دکتر جراح عمومی شیراز

برای ثبت نوبت پزشکان در شیراز به سایت دکترتو مراجعه کنید و از منو سمت راست در دسکتاپ و منو بالا در موبایل شهر را شیراز انتخاب کرد و تخصص را دکتر متخصص مورد نظر خود انتخاب کنید.

برای ثبت نوبت اینترنتی پزشکان در دکترتو به آدرس doctoreto.com مراجعه کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زهرا حاتمی سه شنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

من کیست سینه دارم که در چند ماه خیلی بزگ شده و زیر بغلم ورم داره

آخرین اخبار