چاپ کد خبر: 113819
17 خرداد 1402

جاده شیراز به سیاخ دارنگون حادثه‌خیزترین راه‌ استان فارس

اتفاقات و تصادفات بالا در  محور شیراز به سیاخ دارنگون موجب تشدید نگرانی های مردم شده است.

سیاخ دارنگون
خبرگزاری فارس نوشت: جاده شیراز به سیاخ دارنگون با آمار بالای تصادفات مرگبار باعث شده به یکی از خطرناک‌ترین راه های جنوب استان فارس تبدیل شدا و به جاده مرگ شهرت یابد.

جاده سیاخ دارنگون فارس یکی از ناامن‌ترین جاده‌های استان است که با توجه به تردد زیاد در این جاده به دلیل وجود بیش از ۵۰ هزار باغشهر و چندین پادگان نظامی و تردد بالای خودروهای سنگین و سبک و وجود چندین روستا اطراف این محور موجب شده است هر روزه شاهد تصادفات زیادی در این جاده باشیم.

این اتفاقات و تصادفات بالا در این محور موجب تشدید نگرانی های مردم شده است .

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۶

علت شلوغی جاده روستایی سیخ دارنکون باغ شهر های بی خاصیت و بی آب و ثمری هست که فقط برای یک مشت دلال و کارگران بدون مجوز افغانی سود داره. هیچ سودی نه برای مردم منطقه و نه شیراز دارد. یک مشت جوان لاقید با مصرف مسکرات و خمار با رانندگی در جاده روستایی با جان و مال مردم بازی می‌کنند .

بهرام پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۳

سلام .سیاه دارنگون تعطیل کنید …یک مشت باغ شهری بزرگ که تمام انرژی شیراز داره مصرف بیهوده می‌کنه …امکانات بش ندین تا مردم دست از آنجا بردارند ….چقدر کشته بدیم…

لیلی پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۵

واقعا جاده ی غیر استانداردی هست که خسارت های مالی و جانی بسیار بالایی هم برای ساکنینن منطقه و هم ساکنین خود شیراز داشته ان شاالله روزی برسه که ساکنین بدون نگرانی در این جاده رفت و آمد کنند

آخرین اخبار